Creatieve slow

Sowieso even naar de inzage gaan, 1 fout kun je misschien nog rechtlullen (heb het zelfs mensen bij meerkeuze zien doen :grinning:)

Ik ben zenuwachtig

Hoi. Ik baal echt heel erg, de eerste onvoldoende voor duits binnen helaas helaas. Ik weet niet hoe vaak hij mee telt, maar als het 3x is sta ik op 0.025 een onvoldoende op mijn rapport.

Waar ben je zenuwachtig voor, Anne?

Over anderhalf uur is hij hier

Oeh veel plezier!

Jeeeej veel plezier Anneruth

Well, this is awkward, ik ben soort van terug, idk of het tijdelijk is
Maar hoe is het hieeeeeeeeeer? (:

oeh veel plezier anneruth

en balen sparrow :frowning_face:

ik ben weer in de trein terug van amsterdam!

Haay veertje!! Hier mag ik lekker wel hoi zeggen :grinning: met mij wel okee, leren voot laatste spannendste tentamen. …

Hoe is het met jou! ?

Heee, haha, oeh spannend, heel veel succes!!
Goeeedgoed, op een bijna failliete school, operatiestress (don’t ask why) en ‘winter-beu-zijn’ na (:
Maar vergeleken met hoe ik hier wegging, veeeel beter!

wat fijn :grinning: behalve dan het operatie gedoe deeltje, maar zo fijn dat je je weer wat beter voelt :grinning: enn ik moet weer superongezellig verder met artikelen lezen :hammer:

Hee feather, fijn dat het al weer veel beter met je gaat! :grinning:

Oh wow Feather ook meteen een heel nieuw account! Had je die andere verwijderd? :stuck_out_tongue:

In ieder geval, goed dat je terug bent! Heb je gemist!

Ik wil zo verslag van je, anneruth

Aaah sterkte, haha
Jaaaa, ik ben best er wel blij mee als ik er zo over nadenk (:
En ja, het slaat eigenlijk nergens op, waarschijnlijk gaat het pas over een jaar gebeuren, t is ook een beetje de onzekerheid waar ik gek van word, want ik weet niet of het inderdaad over een jaar is, of binnen nu en een half jaar

Yay, hihi (: jullie zijn lieeeef

Jaaa, ik ging meteen even voor de drastische manier, anders kon ik mezelf niet tegenhouden :’)
Ik heb jou ook onwiiiiijs gemist!

Veeeeeeer!
Wat leuk dat je er weer bent!
Welkom terug :grinning:

Wat grappig want ik wilde je eregisteren nog appen om te vragen hoe het was (maar ben alle nummers kwijt geraakt, heb alles nog wel op de pc dus moet ik er nog even inzetten hehe)
Hoe is het trouwens met je opleiding? en je vriend?

Ik ook.
Over hoe hij zoent enzo…

Hopelijk niet zoals Maarten