Creatieve schoolopddracht!

Hee allemaal,

Normaal ben ik niet zo’n knutsel-type, maar ik moet even creatief zijn voor school. We moeten namelijk een tijdbalk maken over Wereldoorlog 1, en ik had het idee om daar plaatjes bij te gebruiken en die dan in 3d te maken. Zo bijvoorbeeld een kaartje van Europa, en dan dat 28 juli 1914 Oostenrijk-Hongarije Servië binnenvalt. Dan maak ik Oostenrijk-Hongarije en Servië dus in 3d ^^ met van die 3d-plakkertjes, weet iemand waar je die haalt? Hebben ze die bij de Bruna? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Hebben jullie misschien nog andere leuke ideeën waar ik nu niet aan heb gedacht? Ook zit ik nog een beetje te twijfelen over de vorm.
Want, de vorm van de tijdbalk maakt niet uit, of je nou een boekje maakt, of een aantal A3’tjes horizontaal aan elkaar maakt, maar je krijgt gigantisch veel punten voor dit onderdeel. Ik moet echt minstens een 7,0 halen, het liefst hoger, want ik krijg nog maar 2 cijfers dit jaar en ik sta momenteel onvoldoende (A). De tijdbalk is maar een onderdeel van de PO, maar wel een groot onderdeel.

Oh yes, een typo in m’n topictitel :grinning_face_with_smiling_eyes:

Up ja, hij was uit de actieve onderwerpen

Nee sorry geen flauw idee ;$ ’
beschouw dit maar als een upje dan :grin:

Die kun je volgens mij bij de Bruna kopen ja. :stuck_out_tongue:
Wel een leuk idee!
Misschien kun je jouw idee doen en dan nog een boekje erbij met iedere gebeurtenis nader toegelicht? Ik weet niet of dat een goed idee is ofzo, maar dat is het enige wat ik nu kan bedenken.

Haha ik dachteerst dat je bedoelde zo’n boekje waar als je de bladzijde omslaat dan de plaatjes omhoog klappen, net als in kinderboeken.

Ik had het idee om een soort kinderboek-idee te maken xD met heel eenvoudig uitgelegd wat er gebeurde op de linkerpagina, en dan rechts de gebeurtenis. Maar het is best wel wat, iets van 50 gebeurtenissen ofzo :stuck_out_tongue: Dan misschien maar gewoon 1 gebeurtenis per pagina ^^

Ik ga trouwens bij de Action kijken morgen, denk dat ze daar alles wel hebben.
Misschien kan ik het beste zo’n dummy-boek kopen… nou maar hopen dat dat nog lukt met de 3d-plaatjes erin =\

Kijk ook even bij de Pipo’s of iets wat daar op lijkt. En tip gebruik dubbelzijdige tape maar dan van dat dikkere.

Nja de Pipoos zit wel iets te ver weg om even naar op en neer te fietsen. Binnen goede afstand heb ik Action, Bruna, Marskramer en Blokker.

Edit: En Intertoys en Bart Smit :stuck_out_tongue:

ja en anders een stumpel? Maar weet niet of je die hebt?

Je kan ook een kalender maken maar dan heb je maar 12 fotos? je kan ook een soort agenda maken!? Dat is wel heel tof :slightly_smiling_face: Met alle foto’s enzo erin!

En anders; kun je ook nog een flash filmpje maken als jed aar verstand van hebt? Of een website erover maken

je eigen idee is ook heel leuk hoor! :slightly_smiling_face: Let alleen wel op dat het geen kliederzooitje wordt! :stuck_out_tongue: