Creatieve post versturen en ontvangen

Hallo meiden,

Ik hou heel erg van creatief bezig zijn en schrijven. Daarom zocht ik iets een groep of een project waarbij ik dit kon doen. Nu heb ik deze gevonden, maar die zitten allemaal al vol. Dus… Nu wil ik er zelf 1 beginnen.

Wat is de bedoeling?
Je geeft je op. Er worden e-mailadressen gewisseld, want dan hoeft het niet via girlscene. De eerste die zich aanmeld krijgt als eerste post. Onder post versta ik veel dingen, dit kan zijn een brief en een klein cadeautje. Of een zelfgemaakt kaart, wees creatief. Als je je aanmeld moet je ook min. 3 dingen noemen die je leuk vind, waar je van houd of waar je interesses liggen. Zo kan er makkelijker iets worden verzonnen. Ik stuur dus de eerste post. Als de eerste het ontvangen heeft stuurt ze terug en vervolgens is de volgende aan de beurt.

Ideeën zijn altijd welkom!
We beginnen met een klein groepjes van 4 of 5 meiden, mocht het een succes zijn dan kunnen er altijd meer bij.

is het nou de bedoeling dat je met dat groepje gaat pennen? Of alleen met jou ?

Is dit een swap?

Ik wil wel deelnemen

nee, ik denk dat dit meer iets swapgericht penvriendinnen dinges is…

ik wil ook meedoen:)

ik heb al een hele lieve penvriendin en daar schrijf ik heel veel mee, over de post. die heb ik via het penvrienden forum gevonden, dus als je zoiets op wil zetten, moet je dit misschien bij penvrienden zetten of zelf op mensen reageren
succes!

Nee ik bedoel geen penvriendin. En we kunnen via lootjes doen. Maar ik bedoelde meer dat ik het wel leuk vind als het niet voor 1 keer is. Dus dat we het daarna weer doen, als het bevallen is natuurlijk.

Een swap dus.

Een swap moet ik helaas sluiten. Vanwege een aanstaande regel over de hoeveelheid swaps, worden nieuwe swaps voorlopig gesloten.