creatieve naam+ leuke ideetjes eigen 'youtubeshow'

Hallo girls,
Mijn beste vriendin en ik willen graag onze eigen ‘youtubeshow’ starten.
Hierin willen we jongens interviewen, tips geven over liefdesverdriet, hét perfecte valentijncadeautje enz.
We willen graag een beeld geven over het verschil tussen jongens en meisjes. Dus eigenlijk 2 verschillende talen proberen te begrijpen.
Ook willen we er achter komen wat voor ons nu eigenlijk 'dé prince charming 'is.
We zijn al langer over dit plannetje aan het praten, maar nu willen we er echt werk van maken!
Voorlopig hebben we nog geen videocamera dus dat wordt behelpen met fotocamera/ webcam.
Verder is er nog iets waar ik jullie hulp bij kan gebruiken…
We zijn opzoek naar een naam voor deze show, hij moet creatief zijn en aantrekkelijk zodat we veel kijkers trekken.
Zijn er dingen die jullie graag nog willen weten of leuk zouden vinden uit ‘boysworld’, laat het me dan weten. Alle jullie ideetjes zijn welkom!

BOY’GIRL.

nee sorry weet niet echt ietssss.
maar wel leuk idee (:

zoiets had ik ook in gedachten (:
maar het moet iets ‘pakkender’ zijn…
we weten het zelf ook niet
so i need jullie hulp en creativiteit ;p
x

hmm, ja ik vind het ook moeilijk hihi.

it’s a boy - girl thing,
haha zo heet een film.

heel leuk idee trouwens!

iets teveel iCarly gekeken?

Nope, zin om iets leuks te doen samen met de beste vriendin ter wereld
zal je zeker iets laten weten als het op youtube staat :slightly_smiling_face:

Heeerlijk mensen die negatief commentaar plaatsen terwijl je helemaal niet hoeft te reageren. Och ja, je moet toch iets doen? lekker veel iCarly kijken :slightly_smiling_face:

Kwam ik gister ook op google tegen :slightly_smiling_face:
leuk idee! thanks voor de tip

iCarly is cool. :metal:

Upje dan maar, ik zal even nadenken voor nog ideeën.

Hihi, bedankt girls!

Jaa iCarly is wel cool, alleen wel jammer dat het nagesynchroniseerd is op Disney XD.

Ik denk niet dat je heel veel kijkers hebt als je alles met een fototoestel/webcam gaat opnemen. Het zelfde als je besluit om te gaan zingen en filmpjes te gaan uploaden, zodra mensen al bij zoekrestultaten zien dat je een slechte beeldkwaliteit hebt en geen microfoon, verlies je ze eigenlijk al.