Creatieve meiden gezocht kamer inrichten! Houten balken..

Lieve creabea meiden,

Per volgende week krijg ik een nieuwe kamer, deze heeft hele donkere bruine( bijna zwarte) balken. Van mijn huisbaas mag ik deze balken niet schilderen… Ik wil juist een beetje een lichte kamer creeeren en daar dragen die balken niet aan bij:( Ik heb zelf a bedacht dat ik met witte plakpastic (http://www.plakfoliewebshop.nl/plakplastic.html) dit misschien kan oplossen. Maar het wordt niet zo mooi… heeft iemand nog een ander idee?! Of weet iemand hier iets meer over?

xxx thanks voor het meedenken!

Laat de balken met rust en hang een grote spiegel in je kamer. Dat zorgt ook voor een ruimtelijk effect.

Volgensmij is het een hels karwei om plakplastic ergens af te krijgen, ik zou ze gewoon donker laten en de rest licht verven.

Die spiegel is misschien wel een goed idee!Dankje!

De rest is al geschilderd beetje geel…en mag ik ook niet verfen!
Alleen die balken zorgen ervoor dat mijn hele plafond als het ware naar beneden komt, en daarnaast lijkt het ook super klein door die donkere kleuren…

Lichte meubels nemen, sowieso. Dat helpt al een heleboel. Licht (groot!) kleed op de vloer, etc.

Misschien is het een idee om van die kerstlampjes langs die balken te plakken/hangen?

Daarnaast kan het echt mooi zijn!

misschien een soort van plafond maken van doeken?
Dus doeken spannen tussen de balken en ze dan vastspijkeren op de punten aan de balken. Dan is wel je plafond een stuk lager, maar als je lichte doeken gebruikt dan ‘breken’ die balken het plafond niet meer omdat het nu gewoon een licht geheel is.
Maar ik zeg ook maar wat hoor :wink:

Ik zou zeggen; washi tape!
Al weet ik niet 100% zeker of dat goed blijft plakken, maar als je beetje goede en stevige hebt als het goed is wel.

En anders zou ik het als ik jou was gewoon zo laten en de rest van je kamer/meubels zo licht mogelijk houden.

^dat lijkt me niet zo slim dan kan je heel lang bezig zijn en 500 rolletjes kopen…

Dat van de witte doeken kan wel een oplossing zijn, maar het lijkt me het slimst om je kamer gewoon met lichte meubels in te vullen.