Creatieve ideeën!

hallo,
ik moet voor school een opdracht doen voor studiepunten.
De opdracht is Crazy 88. We moeten dus een opdracht doen,
zo gek mogelijk, met zo veel mogelijk mensen. Het gaat dus
ook om de communicatie van onze groep samen met andere mensen.
En ik dacht dat er hier op girlscene vast wel heel veel mensen zijn
met creatieve opdrachten! Het liefst zo gek, dat we het nieuws/de krant halen
Ik zal wat voorbeelden noemen die ze
vorig jaar hebben gedaan:

• Zo veel mogelijk mensen knuffelen
  • Een limoen opeten
  • Proberen met zoveel mogelijk mensen op straat een nummer te zingen.

Het is de bedoeling dat we de opdracht vastleggen met film/camera en die
dan over 2 weken gaan proberen. Please, ik heb jullie hulp nodig!
Dankjewel!

ik heb ooit een keer zo’n filmpje gezien dat ze met heeeeel veel mensen gingen dansen op het station in Antwerpen. dat zag er opzich wel heel grappig uit. x)
Maargoed, upje!

jaa das vet! dan gewoon een simpel dansje,
of de vogeltjesdans, die kent toch iedereen :wink:

zonder broek in de trein zitten…(nationale dag voor maar ja)
niet zingen ofzo dat doen mensen op straat niet.
wereldrecords proberen te vestigen, dan ruim van tevoren laten weten aan iedereen(ook het jeugdjournaal en sbsjournaal enzoXD), bijv zoveel mogelijk snoep eten in 1 minuut weet ik veel:)

bij zoveel mensen op straat mogelijk vragen om aan hun jas te ruiken(of rits open en dicht doenXD), maar ik zou zelf niet willen dat onbekenden dat doen:)

eh verder kom ik niet maar wel een rare opdrachtXD
of gekke bekken trekken, dus met je bekken gekke vormen maken, je naam schrijven met je bekken bijv(weetjewel dat bij je heupen is je bekken)‘E’ is dan naar voren en naar achteren, links, onder rechts, midden rechts…

ah dankjewel voor jullie reacties! die van wereldrecords kan helaas niet, ik moet hem morgen uitvoeren namelijk haha. iemand nog meer ideeën?

Wij hadden geprobeerd aan mensen dingen te vragen op het station, maar veel mensen op stations hebben haast om treinen te halen en naar werk te gaan. Dus helaas wou bijna niemand meewerken …

bij onze hadden ze zeg maar heel veel pennen meegenomen,
en die moesten ze dan met mensen gaan ruilen voor een andere pen

@ everlastinglove ah dat is ook een leuk idee ja!

up!

JE KOMT ER WEL OP TIJD MEE ALS HET AL MORGEN MOET…
goeie voorbereiding ok *tumbs up*
maar ehm ik weet het niet, misschien een zoektocht proberen ofzo, zo met iemand die zich in de stad verstopt, en dan posters met heeft u deze jongen gezien?

maar dan kan j met politie te maken krijgen…

met een puzzelboek op straat gaan staan en zoveel mogelijk mensen een woord laten zoeken in een kruiswoordpuzzel

http://www.youtube.com/watch?v=XLLRNfxhKXw
Dit is wel leuk, geen voorbereiding nodig aleen wel een aantal mensen dat even stil wil staan, haha :slightly_smiling_face:

je kan ook inplaats van die pen gewoon een voorwerp nemen
en dan dat voorwerp steeds met mensen gaan ruilen
en kijken wat je er voor krijgt
dat is best grappig

@forgottenlife ehm, ik hoef het morgen niet af te hebben, we moesten het alleen vandaag en morgen uitvoeren. maar ik heb die presentatie pas over 2 weken dus tot nu toe heb ik nog 2 weken om iets heel origineels te bedenken en uit te voeren! Maar voor de rest, thanks voor de ideeën!

up!

Hahaha superleuke ideeën! Laat me weten hoe 't is afgelopen blackbirds =D! Ik heb zelf geen ideeën, maar er zijn superleuke genoemd!

maak een slinger van zoveel mogelijk mensen
haha oke niet origineel, maar best leuk als je heel veel mensen hebt en de slinger 3 km lang is, als dat lukt tenminste

nou, we hebben met onze groep besloten om de aankomende 2 weken een heeel goed plan te bedenken en uit te voeren! maar blijf wel ideeën plaatsen, en dankjewel allemaal!

met zoveel mogelijk mensen de polonaise doen.

op youtube staan leuke dingen van ‘als het leven een musical was’ uit VOC,
dat programma van BNN…
zoals deze;
http://www.youtube.com/watch?v=-l8Ie7tiBIk
lijkt me echt super om te doen!