Creatieve hulp bij nagellak en nailart nodig! *klik!*

hoi!

ik wil mijn nagels weer eens mooi lakken, niet alleen een kleurtje, maar ook een hele nail art erbij! Nu vraag ik me af, weet iemand iets moois om te maken? iets creatiefs? ik ben behoorlijk geoefend, ik kan hele woorden en logo’s op mijn nagels zetten(ze zijn nu niet zo lang trouwens) maar heb totaal geen inspiratie, ik dacht zelf even aan het ‘vans’ logo maar dat is zo raar.

ik draag morgen een gewone jeans met een roze trui van April Evil… dus het moet geen vloekende kleur zijn bij roze :’’)
dankje! *en ja, ik maak dit topic omdat ik zelf niet creatief ben en alles van youtube al heb bekeken*

Ik maak wel eens tijgerprint met roze :slightly_smiling_face: gewoon een witte achtergrond en dan stipjes roze, vervolgens omlijnen met zwart. Ziet er echt cool uit! :grinning: succes!

Het worden Vans-nagels. Ik ga met zwart het vanslogo maken, weet iemand een mooie achtergrond-kleur? Zwart, zilver, donderzilver, grijs, lichter grijs…
^ja lijkt me ook echt vet trouwens!!

haha ok :wink: lol het is trouwens meer panter print :stuck_out_tongue: een tijger heb geen vlekken! xD Neem zilvere achtergrond :slightly_smiling_face: superr!

Ik heb nu een diagonale helft jeansblauw en een diagonale helft huidskleurig (?). En met diagonale helft bedoel ik de helft maar dan schuin. Eh, ja. En dan zit er een witte streep tussen. Het is mooier dan het nu klinkt. :slightly_smiling_face:

Kijk trouwens eens op mijn hyves :slightly_smiling_face: het zijn wel oude pics maar miss krijg je wat inspiratie :grinning: http://rianne1300.hyves.n…3568/my_nails_A/Lnn9dHME/ xx

Zoek op YouTube op google naar nagelblogs. Superveel tutorials die je kan vinden. Zit waarschijnlijk ook eentje bij die jij leuk vindt.

^die had ik allemaal al eens gemaakt.