Hoi! Er zijn ongetwijfeld gerelateerde topics over dit onderwerp, maar ik wou graag een nieuwe starten omdat ik niet veel wijzer werd van de zoekfunctie.
Ik doe mijn profielwerkstuk over de ontwikkeling van de popmuziek vanaf de jaren '50. Ik ben van plan niet echt met deelvragen te gaan werken, maar meer met verschillende hoofdstukjes, beginnend met de jaren '50, dan de jaren '60, etc. t/m vanaf 2000 - heden. En dan wil ik in ieder hoofdstuk ingaan op wat er in die periode gebeurd is, welke artiesten er opkwamen, welke muziekstijlen, welke invloeden, etc. Maaar zoals je misschien zelf nu ook al had geconcludeerd: dit is best wel standaard. Daarom wil ik graag wat “extra” dingen erbij doen, waardoor het toch leuk wordt en niet zo standaard. Een vriendin van me kwam al met het idee om bij ieder hoofdstukje te beginnen met een tijdbalk waarin dan kort alle belangrijke personen en invloeden worden genoemd.
Dus, nu ben ik eigenlijk op zoek naar meer van dit soort kleine ideetjes die ik kan verwerken in m’n PWS! Ik hoop dat m’n vraag duidelijk is en dat hier mensen zijn die creatiever zijn dan ik X