creatieve dingen in het vliegtuig.

Kan je ook creatieve dingen in het vliegtuig doen? xD

lucky stars maken :tipping_hand_man:
Kijk in het DIY topic en kijk wat je mee kan nemen :grinning:

goed idee.

He da’s een slim idee ja, maar waar laat je ze op vakantie?

Die sterretjes bedoel je? Of zit ik helemaal fout?

Leuk idee, ik ga alleen nooit met het vliegtuig xD

Breien of haken!

Hihi, ik ook niet zo heel vaak hoor. Maar een lange vlucht dus moet wat te doen hebben.

Een vent die in de laatste keer dat ik met het vliegtuig ging zat, begon te leren banjo spelen :’) Wat een pokke herrie maakte dat ding zeg! Maar het was wel creatief x’D

zou helemaal gek worden :flushed:

Er word vaak wel een film gedraaid en soms heb je ook zo’n schermpje met touchscreen met spelletjes en films enzo. En je kan ook gaan slapen, dat is wel een aanrader. (mijn eerste vlucht was gelijk 9 uur, dus heb ik maar geslapen, wat wel handig was)

Anders origami, gameboy, tetris, luckystrars, arigurumi ofzoiets, breien, haken, gedichten schrijven, irritant doeen :grinning:, liedjes maken, verhalen schrijven, lezen, uit het raam kijken XD, tekenen (wees voorbereid op turbelentie). Dat waren mijn ideetjes wel weer

Punniken !
x’D

Ik ga niet punniken of breien of haken, xD Moet ik morgen weer allemaal wol halen. Dinsdag gaan we al weg! :grinning:

up

Breien en knippen lijkt allemaal leuk, maar je mag geen ‘scherpe voorwerpen’ (zoals een schaar) meenemen in je handbagage, dus hou daar rekening mee!

Ik ga altijd gameboyen, film kijken op mn ipod/muziek luisteren of een tijdschrift/boek lezen, niet erg creatief dus. Dus ik weet niet
up.

Koop een Nintendo DS?
Of eh, puzzelboekjes, lezen…

psp/nintendo ds als je die hebt:P ipod luisteren. / teken of raadselspelletjes met je broertje,zusje.
naar mensen kijken xD.
filmpje op je mp3 zetten.
scoebidoe dinges xD.
en ja slapen als je lang moet reizen.
voorderest weet k effe niets xD

Jaaaa, scoubidouen =D

Ja, ze hebben verdorie ons schaartje afgepakt dat in mijn etuitje zat. (Had het alleen bij me om eventueel dingen open te kunnen knippen, zoals mijn zakje boterhammen.) Pff, die beveilingingsmensen gooiden die schaar gewoon voor mijn neus in de prullenbak!

OT: Misschien kun je iets schrijven, zoals een gedicht?