creatief..???

Mijn beste vriendin wordt volgende week 16. Ik heb voor haar een fles drank gekocht, een pakje sigaretten en een cadeaubon van de Hunkemöller. Hoe kan ik hier een geheel van maken? Ik wil er best mee knutselen ofzo…
Hebben jullie een idee? (:

Sigaretten? lol

O.t. Zet het op zo een mooi goudkleurig onderzettertje, doorschijnend folie eromheen en een strikje en klaar

Doe er een zeepje ofzo bij, en dan zo’n bak waar je alles instopt waar soap of home of zoiets opstaat (heb ik laatst gezien bij de etos)

Als een ketter bedoel je. Op je 15e al? Stoer. Wauw. Tof. :’)

Goeie vriendin ben je als je dr sigaretten geeft?
‘alsjeblief, een jaartje ouder en wat extra zwarte vlekken op je longen.’

Meiden, laat haar lekker met rust met die sigaretten. Is haar keuze.

Ik zou kijken voor iets van een klein mandje en het daarin doen. Met van dat doorzichtige inpakpapier inpakken met gekleurde lintjes. Misschien nog een leuk kaartje erbij.

Als een ketting :grinning_face_with_smiling_eyes:

Maar uhm, in een leuk bakje en dan met inpakfolie eromheen. Alhoewel zal een pakje sigaretten er nooit echt mooi uitzien, maar dat zal aan mij liggen.

Hahaha

Grappig dat jullie allemaal zo panisch over die sigaretten doen maar niks over die drank zeggen. Dat richt meer schade aan hoor haha

Doe het in een leuk doosje en stop er lieve woordjes bij!

doe een netpanty om de fles heen knip het af en leg er een klein knoopje in, doe er vervolgens een rode strik omheen :grinning: vind ik zelf best een leuke verpakking.

Misschien heb je hier iets aan:

Als ik zelf een pakket maak voor een vriendin dan zaag ik altijd uit hout een soort van plankje (soms rond maar vierkant of rechthoekig is handiger) dat plankje pak ik dan in met inpakpapier wat een beetje past bij de kleuren van de spullen die ik dan koop. Bijv, als jij groene breezer hebt gekocht dan zou ik groen inppakpapier gebruiken. Dan leg je dat plankje op doorzichtige folie en de spulletjes op het plankje. Zorg dat je royaal folie pakt want iets eraf halen kan altijd. Als je je spulletjes een beetje leuk op het plankje gezet moet je er voor zorgen dat je de folie bovenaan samenpakt en dat je er een leuk lintje om heen doet waar je een strik van maakt of met een schaar wat krulletjes maakt. Ook is het leuk om voor dat je de folie vast maakt iets van confetti bij de spulletjes strooit. Ik hoop dat je mijn uitleg een beetje snapt haha