Creatief met Theezakjes [Uitleg]

Creatief met Theezakjes. [N.a.v. het topic van PinkPastry]
~
Ik zag het topic van PinkPastry en opeens kreeg ik een best goed en creatief idee! Maak van theezakjes een leuke muur decoratie wat ook nog gebruikt kan worden om dingetjes in te doen.
~
Wat heb je nodig?

• Een redelijk groot prikbord.
  • Theezakjes [Hoeveelheid hangt af van de grootte van je prikbord.]
  • Punaises [Hoeveelheid hangt af van de hoeveelheid theezakjes die je hebt.]
    ~
    Hoe gaat het in z’n werk?
    Eigenlijk is dit een heel simpel werkje met een leuk resultaat! De bedoeling is dat je de theezakjes aan het klepje vastprikt op het prikbord. Het leuke is natuurlijk als je allerlei kleuren theezakjes gebruikt zodat je een kleurrijk contrast krijgt! Als je klaar bent, kun je er dingetjes instoppen, of je laat ze leeg natuurlijk. Leuk voor aan de muur!
    ~
    Resultaat:

http://i52.tinypic.com/2eoe39u.jpg

~
Heb jij ook zo’n kleurrijke muur-decoratie van theezakjes gemaakt? Show it! :grinning:

UPDATE: Even voor de duidelijkheid… Ik bedoel zo’n theezakje:

http://everyoneweb.com/WA/DataFilestheezakjes91/pickwick5.bmp

ik heb gewoon mijn prikbord met overal en nergens theezakjes op mijn prikbord:p, heb ik echt al heel lang xd

Wat super leuk! Kun je er misschien een foto van maken? :grinning:

huh ik snap het niet… waar doe je dingen in dan??

Check hieronder. :3

O, ik dacht het zakje waarin de thee zit. Maar jij bedoelt dat papierding waar het theezakje in zit.

maar zo iezo, zo’n zakje houd neits, dus i shet niet beetje onzinnig?

Ik dacht bij de titel van dit topic aan iets heel anders dat we vroeger hebben gedaan op de basisschool; een lerares had een blik vol met lege theezakjes met allerlei verschillende prints, kleuren etc.
We mochten toen allemaal een aantal pakken en verknippen tot een collega/mozaïek :’)

ooh leuk idee zeg! dankjewel

Jaa! :grinning:

Tuurlijk niet, je kunt er best wel een paar orbelletjes in stoppen? Dat houd ie echt wel. En anders stop je er niks in. Het is ook gewoon leuk voor aan je muur. :wink:

maar de voorkant is juist het leukst?

hihi ik was even blond bezig ik dat bij dat plaatje dat dat het touwtje van z’n theezakje was ^^

Oeh, ik voel me vereerd, whahaha.
Leuk idee, maar daar past toch niet veel in?
Het ziet er denk ik wel heel leuk uit! <3

Je kunt er misschien wel oorbellen in stoppen? :astonished:
Of ringen?

Leuk idee!

Up n_n

wat leuk! zijn er ook foto’s van? van iemand die ze al op een prikbord heeft hangen?