creatief met foto's

Hee mensen!

Voor mijn vriend zn verjaardag wil ik iets leuks met foto’s van ons doen. Maar ze dan dan niet gewoon inlijsten. Weten jullie misschien iets leuks?
Ik wil dan ook op een bepaalde manier het cadeautje “vertellen” we gaan namelijk naar fantasialand maar om alleen een kaartje te geven vind ik niet zo leuk.

Ik hoop dat jullie iets leuks weten om te doen met foto’s!

Als je bij google fotocadeau intypt, dan krijg je heel veel resultaten, miss zit daar iets leuks bij?

Hema, kruidvat en ah hebben leuke fotocadeau’s en anders idd bij google intypen dan kom je op cadeausites en kan je persoonlijke (foto) cadeau’s zoeken

niet dat we geen algemeen ‘cadeautjes voor je vriendje’ topic hebben waar dit nog maar duizend keer in staat hoor!

ik bedoel niet bedrukken op een kussensloop of een foto op iets anders laten bedrukken. maar iets met allemaal foto’s van ons doen.

alleen foto’s in een grote lijst doen heeft hij al voor mij gedaan…
dus dat is niet zo origineel!!

Jaa, een collage maken en in een lijst doen. zo moeilijk is dat niet :wink: de leukste foto’s uitknippen en dan weetikveel, hartjes eromheen plakken ofzo :stuck_out_tongue:

dat wou ik ook! Maar is het dan niet raar als hij dat ook al voor mij heeft gedaan? Het wordt natuurlijk niet helemaal hetzelfde…

en dan kan ik misschien eerst in het midden een tekst doen, met we gaan naar fantasialand voor je verjaardag etc.
en die er dan later voorweg halen zodat je alle foto’s ziet??

Knip er een stuk van af met kartelrand ofzo, plak de foto op en plak het afgeknipte stukje ongeveer een halve centimeter van waar hij eigenlijk hoorde.

Je kan ook fotos in een cd-hoesje doen! dat is wel origineel