creatief met doos

Hey iedereen, ik heb eventjes gekeken of ik iets vond wat hier echt mee te maken had maar dit vind ik niet meteen.

Dus volgende week (24oktober) wordt men vriend 18jaar. Wij zijn nu bijna 11maanden samen maar we hebben afgesproken de cadeaus voor 1 jaar niet te duur te maken. Dus nu heb ik allemaal kleine spulletjes gekocht/gemaakt die kenmerkend zijn voor ons, waaronder ook enkele ‘fopcadeaus’. Deze wil ik nu allemaal in een grote doos steken, maar ik deze doos is saai bruin en ik weet niet hoe ik deze kan versieren.

Alle kleine cadeautjes worden ingepakt, zo ook de doos, maar toch wil ik de doos zelf ook versieren. Heeft iemand een idee hoe ik dit kan doen zonder te moeten verven, en liefst ook niet met foto’s erop te plakken (heb ik al een keertje gedaan).

Ik dacht aan tekstjes, maar nog iemand ideetjes?xx

jaah, misschien quotes? Of iets met zijn hobby?? of… kun je misschien goed tekenen?? maak dan tekeningen en plak die erop. Maar waarom wil je niet verven?

HAHAHA, ik dacht even dat je een andere doos bedoelde.

Maak een kijkdoos?

kun je niet allemaal (ronde) gaten erin maken en dan aan de binnenkant van dat gekleurde doorzichtige papier (geen idee hoe het heet…) plakken? dan kun je ook nog een lampje in de doos doen?? heb je een soort cadeautjes-discobol :grinning:

Fotocollage op de doos zelf maken?

Geef de doos een leuke achtergrond, laat veel foto’s van jullie 2 afdrukken bij Kruidvat of HEMA, knip ze leuk uit en plak ze op de doos met leuke quotes of stickers!

Masking tape!

^Jaaa, masking tape!

https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcS6RvaEur9T-OvW6D9uXJ3j6QUdBJ0wUbElky1-YWAL7fvaKrWfaw
gewoon zo, lekker simpel maar toch leuk!

Enveloppen en op en soort van “open when…” idee?

Er bubbelplastic op plakken ^^ Lekker vermakelijk

Of een 18 maken van verschillende uitstekende materialen op de bovenkant, dus met teddystof of met blaadjes en dan zo uitknippen en aan elkaar plakken dat het een 18 wordt, ooh wacht of je maakt allemaal verschillende 18tjes erop de ene van glitters, de andere van teddystof, de andere van blaadjes etc. :grinning:

Of als hij roze haat , de hele doos bombarderen met roze glitters :grinning_face_with_smiling_eyes: