Creatief/leuk bezig zijn onder het reizen

Hoi!

Ik ga binnenkort op vakantie en ik wou vragen aan jullie:
Weten jullie leuke creative dingetjes of in iedergeval leuke dingetjes voro in de auto.
Ik heb al wat tijschriften,boekjes,stiften en tekenboek en films.
Al best veel… maar weten jullie iets leuks om te maken voor dat je op reis gaat.
En dat dan in de auto kan gebruiken bijv.

Alle ideeën zijn welkom!

xxx

Ik zat er al aan te denken om mijn scrapalbum mee te nemen… Maar dat is niet echt handig!

knippen/plakken lijkt me nou niet echt handig in de auto… toch?

up.

Zo’n meeneem dvd speler. Oké, he is niet creatief, maar toch!

klinkt misschien een beetje suf, maar als je kan haken of breien kan je dat misschien wel doen?
ik heb ooit een keer zo’n afzakmutsje gehaakt.
heb alleen geen tutorial ofzo, weet allang niet meer hoe het moet,
misschien even op internet kijken?

je kan een tekenblok meenemen of om te schrijven, eigenlijk ga ik nooit met de auto op vakantie: ga altijd met het vliegtuig :stuck_out_tongue:

Haha oke!

Bedankt al voor de WAT tips!

En de spullen die ik zobiezo al meenam zijn idd niet creatief nee!!!
Maar dat was ook niet de bedoeling!

ik zou het eigenlijk niet weten, maar tekenen is volgens mij ook niet zo handig voor in de auto. Als je dan over een bobbel ofzo. rijdt, schiet je uit ;P.

Idd, ik heb ook al mijn topmodel boek bij me, en gewoon papier.

verder wat tijdschriften en dvd’s

(ook een met 3d bril :grinning:)

vrachtwagens tellen :stuck_out_tongue: of rode auto’s ofzo (voor de mensen die wagenziek zijn, zoals ik)
als ik al ff 1 keer naar benedenkijjk, ben ik de hele reis misselijk. en ik kan niet tegen pilletjes :rage:

je moet gewoon gaan slapen.

je kan ook van die reis spelletjes kopen(:
niet echt creatief maar wel leuk(:

Als je creatief bezig wilt zijn: scoubidou! Haha, dat deed ik jaren geleden altijd in de auto als we op vakantie gingen ;p

Of eventueel op op een nintendo DS of een lijstje gaan maken van bepaalde dingen die je kan tegenkomen onderweg bijv.

-benzine pomp
-weiland met paarden
-berghutje (hutje op de berg)
-enz.

Succes!

ik hield vorig jaar alle gele auto’s bij omdat geel mijn lievelingskleur is haha. heb het 2 maanden gedaan en 250-300 gele auto’s, vrachtwagens etc. geteld… haha.

uhm, lucky paper stars maken…
of een film op je ipod zetten ofzo.

Een kleurboek.

(nee echt, dan kan je schaduw, kleurtechnieken etc oefenen :’))

Of een kussen mee nemen en met je zus(je)/broer(tje) een kussens gevecht doen tot je ouders gestoord worden! :stuck_out_tongue: