Creatief idee dansshow?

Hallo meiden :slight_smile:

Aangezien dit jaar mijn laatste jaar op de middelbare school is (5Havo) wil ik meedoen met de talentshow. (dat wou ik al vanaf de eerste maar heb het nooit gedurfd, tot vorig jaar… maar ik was te laat met audities :p)
Mijn vraag is… weten jullie een verhaallijn? En moet ik iets speciaals aan/ speciale make up?

Ik hoor het wel, denk ik :grinning:

welk talent ga je gebruiken?
zingen dansen of iets originelers?

Dansen, maar niet streetdance ofzo… ik doe aan breakdance, popping en ik wil er ook wat house in gooien. Maar ook wat zoals modern :slightly_smiling_face:

Ow en kwa kleding ga ik zowiezo wel iets ‘speciaals’ aandoen… ik heb geen idee waarom ik dat bij de vragen heb gezet :\

Zet er een band naast, of maak een mix van liedjes…bijvoorbeeld eerst een liedje wat bij je popping-dans past, en dan opeens een stukje wat bij je breakdance past! Bijvoorbeeld met thema’s!

Ehm, ja dat ga ik zowiezo al doen anders is het een eentonige show :stuck_out_tongue: Maar ik bedoel een verhaallijn als in dat het over iets gaat, bijv. geld… dan gebruik ik liedjes als; got money van lil wayne en bv. billionaire van bruno mars en andere liedjes waar het over geld gaat. (kwam ik nu ff snel mee op) … Of thema’s zoals het leven en de dood etc. bladiebla. Maar iets heel origineels gewoon :slight_smile: maar ook leuk… ik hoop dat jullie het begrijpen, soms begrijp ik mezelf niet :\

Misschien is geweld een leuk onderwerp? :stuck_out_tongue:
Dat je dan geweldadig danst ofzo :tipping_hand_man:

ja of pesten ofzo, aangezien het op school is en op veel scholen te maken is met pestgedrag.

hmm… ja dat is wel een goed idee ja over dat pesten/geweld… Misschien doe ik daar wel iets mee thanks :grinning:

ik heb op het eind van het jaa reen voorsteling doen en dan willen ze een soort step up 3 idee na doen!
met verschillende groepen een soort battel en het speelt zich af in een club!
ik zelf vond het een super leuk idee misschien kan je er wat mee : )
xx

Ja daar had ik ook aan gedacht, maar de crews die ik ken wonen in Amsterdam, en ik moet als ik door de ‘auditie’ ben 3x een show geven op 3 dagen, dus dat is een beetje lastig om dan steeds +/- 20 man heen en weer te sjouwen … Wel jammer, maar mss komen er een paar, wel bedankt :grin:

eum…je kan oowk gewoon een soort van afscheidsmusical houden, net als ze in groep 8 altijd doen…maar dan een musical over kinderen die een musical willen doen? ofzowiets…of eum…iets over jullie schooljaar, een verhaal waarin je de ik-persoon beschrijft…terwijl niemand weet dat jij het bent!