♥♥♥ Creatief? Dat is mijn 2de naam! CONTEST Creatiefste meisje van gs! ♥♥♥

Opdracht 1 staat er, je kan nog steeds meedoen!

Omdat het crea-bea wedstrijd topic dood gelopen is wil ik graag ééntje opstarten!

http://thefragmentist.com/wp-content/uploads/2013/07/tumblr_mcvh6rREOd1rc3f2bo1_500.png

De wedstrijd is opgedeeld in verschillende “rondes”, die elk 2 (uitzondering 3) wedstrijdjes bevatten.
Er komen allerlei creatieve bezigheden aan pas en ik werk met punten, niet met afvallen!

Categorieën:

Tekenen:

• Met potlood
  • Met alles behalve potlood

Schrijven

• poëzie
  • verhalen

Fashion

• polyvore
  • DIY

DIY

• nailart
  • juwelen

Fotografie/beeld

• fotograferen
  • Editen/photoshoppen

Koken

DE … zijn geheim, omdat het anders de opdracht verraadt!
Ik bespreek de opdracht uitgebreider als we van start gaan; d.w.z.: deadline, welke materialen wel en niet, waar ik punten op geef, het thema etc. Bij vragen stel je ze maar :slightly_smiling_face:.

Deelnemers: max. 15, min. 10

• Betty Rose
    - Invisible
  • Flawless♥
  • Rictumsempra
  • asdfghjkl
  • :latin_cross:Wondergirl
  • missannelies
  • Mildred
  • WiekeLLtje
  • Semm
  • Naompjuh
  • SharG
  • plofkip
  • Manon
  • LiveMyOwnDreamsx

vetgedrukt is ingeleverd! :slightly_smiling_face:

Tijd/deadline?

Ik kies de deadline waarop je je werkje moet inleveren, als de deadline te vroeg is, kan ik deze verplaatsen :slightly_smiling_face:.

Hoe inleveren?

Via tinypic upload je een afbeelding/scan van je werkje, is het een diy of niet plat ding, fotografeer je het best van zoveel mogelijk kanten. Stuur de afbeelding in een note naar mij met eventueel vereiste uitleg, post je werk niet in dit topic, ik kijk er dan niet naar!

Puntenverdeling

Per opdracht geef ik punten op 10, (vaardigheid, creativiteit, professionaliteit, …) De punten worden nadien op een totaal van 140 (kan nog veranderen) gezet, degene met de meeste punten wint!

Zoals je ziet zijn er ook categorieën, na de 2 opdrachten daarvan heb je een punt op 20, degen die daar het meest op heeft wint die categorie als "Beste … " (je krijgt dan +1 bij je totaal punt per titel).

Q en A

Wat als ik een opdracht niet inlever maar de andere er na wel?
Dat maakt niks uit, het kan zijn dat je eens geen tijd had, je kan alsnog je opdracht inleveren na de deadline, maar je kan hier max 5/10 voor krijgen, anders heb je 0 (niet ingeleverd dus).

Ik wil stoppen met deze wedstrijd, wat moet ik doen?

Het zou heel lief zijn moest je mij verwittgen, zodat ik je niet ga stalken gnégné.

Wat als ik vergeet dat deze wedstrijd bestaat? Ik kan dat nooit onthouden!
Ik note je als er een nieuwe opdracht is en de dag voor de deadline!

Zo, haha, hopelijk doe je mee en begrijp je het een beetje!

OPDRACHTEN

Eerste opdracht: tekenen met potlood!

Wat?

Maak een tekening op eender wat voor materiaal, niet zomaar een tekening, doodle over het thema herfst. Geef ook een kleine uitleg over wat je getekend hebt.

Wat mag?