Creatief dagboek

Zijn er meiden die een dagboek bijhouden, maar er ook nog allerlei andere dingen in plakken.
Zoals op dit voorbeeld:
De foto’s heb ik van een site

http://i45.tinypic.com/2urrr08.jpg

http://i48.tinypic.com/25oxlrn.jpg

Neuh, ik ben daar te lui voor.

Ik plakte er heel vaak gewoon leuke en mooie plaatjes uit tijdschriften in. Maar laatste tijd schrijf ik er alleen niet meer zo veel in.

ik hou er op 't moment geen bij. maar ikw il 't wel weer gaan doen!

Ik kan het nooit volhouden om er telkens in te gaan schrijven :’)

Als je zo uitgebreid een dagboek bij moet houden, dan ben je er zoveel mee bezig dat je niet meer dingen kunt doen om er in te plakken. :’]

ik houd het niet eens vol om elke dag in te schrijven, laat staan plakken…

Ik vind het wel echt een super leuk idee, maar het geduld heb ik daar niet voor =P

idd :stuck_out_tongue:

Ik vind dat leuk uitzien zo’n dagboek en ik wil het zelf ook maken, alleen ik heb het geduld niet om dat te maken en ik houd dat toch nooit bij xD
maar misschien toch maar gokje wagen haha

ik heb wel een dummy waarin ik elke dag iets creatiefs moet doen : D maar daar schrijf ik niet in hahah. en het is wel heeel veel werk soms.

Heb ik ook!

ik wil der een,
maar ik heb nooit zin om het bijtehouden.
dan gaat het de eerste paar dagen goed,
en dan na 3 dagen echt goed bladzijdes vol schrijven,
worden het kortere stukjes, en een week daarna ligt
hij onder me bed wegterotten.
:tipping_hand_man:

Nee, ik heb echt een haat aan dagboeken. Kan er echt niet tegen.
Wel leuk als je het wel leuk vindt, heb je op het eind echt je eigen boekje.

ik hou een dagboek bij in microsoft word en daar plak ik wel eens foto’s tussen en kleurtjes enzo xD

heb het wel een hele poos gedaan, vroeger.
maar toen ging ik altijd de blz aan elkaar plakken zodat niemand het meer kon lezen.
best wel zonde eigenlijk!
ik ga dr denk ik ook maar eentje in word maken!

Dat is best leuk om te maken, ik wil dat denk ook gaan doen.

Ik ga mijn creatieve dagboek in een mooi fotoalbum maken. ik heb nog maar 1 pagina dus foto’s plaatsen heeft nog niet zoveel zin
Hebben jullie nog inspirerende foto’s?

Ik ook. dan heb ik een keer een dagboek, schrijf ik er 3 dagen in en daarna vergeet ik het;p