Creatief Afscheidscadeautje

Ik vertrek binnenkort voor minstens een jaar naar Amerika.
Daarbij laat ik een heleboel mensen hier achter.
Waaronder 4 oppasgezinnen.

Ik wou als afscheidscadeautje graag iets creatiefs voor ze maken.
Heeft iemand ideeen??

een mooie kaart? die laat je dan maken via greetz.nl ofzo, dan kun je ze helemaal customizen met foto’s, tekst, plaatjes etc. dan schrijf je er iets op als ‘‘ik ga jullie missen!’’ ofzo. je kunt bij de kaarten ook ballonen,knuffels en bloemen laten bestellen, die komen dan heel mooi verpakt aan.

ik heb zelf heel vaak van die kaarten thuis ontvangen (mijn moeder is heel ziek, dus heeft ze een paar keer bloemen en balonnen enzo gekregen via die site van vrienden/familie etc) en dat vond ze heel erg leuk! misschien niet helemaal 100% creatief,maar wel leuk.

of je haakt voor die kinderen een knuffel ofzo?

misschien een leuk plakboek?
of je maakt een laadje van hout(of je koopt hem) en je pakt allemaal plaatjes waarvan ze houden en dan plak je die erover en dan vernis erover en BAM je hebt een leuk laatje

Een kaart met een foto van die oppaskindjes en jou en dan Ik ga jullie missen !
En misschien voor elk oppaskindje een doosje knutselen en dan voor elk kindje 2 cupcakes maken =)

een leuke collage op een canvas doek doet het ook altijd goed!!, paar leuke foto’s opzoeken van de mensen waar voor je het maakt (ook met jou er op natuurlijk )
dan ga je leuke randjes knippen en teksten en plaatjes!, dat ziet er altijd heel leuk uit en ik heb het ook al een paar keer kado gedaan aan vriendinnen en die vonden het helemaal geweldig!! en zo hebben ze altijd een leuk aandenken aan de leuke tijd!!

Echt leuke ideeën, dank julie wel!!
Ik heb alleen geen foto’s van ze enzo, dat is wel jammer.
Ik heb besloten om voor de meisjes allemaal een vriendschapsarmbandje te gaan maken, alleen moet ik dan nog iets verzinnen voor de ouders en de jongetjes.
-xx-

voor de jongens een leren bandje?
en de ouders een kaart?