CreaSwap!

Ik vind swappen altijd zo leuk, vandaar dat ik er 1tje ga plaatsen, eens kijken of er meerdere zijn die het net zo leuk vinden als ik…

Iedereen die een beetje crea is kan en mag mee doen, ik zou het leuk vinden om het op deze manier te doen:

Iemand begint met een pakketje, van eigen gemaakte dingetjes, dat kan van alles zijn, fimo dingetjes, papieren dingetjes, gehaakte dingetjes, sieraden, noem maar op, maakt niet uit, als het maar zelf gemaakt is…

Ik maak een foto van alles voor ik het op de bus doe, ik stuur het naar nr: 2 in de lijst, zij pakt er uit wat zij leuk vind, en plaatst zelf wat eigen creaties terug, maar… als ik 5 dingen heb gestuurd, en je pakt er 4 uit, dan kan je natuurlijk niet 1 ding terug plaatsen, dat zou niet eerlijk zijn, dus… wat je er uit haalt, doe je er ook weer terug in… zodat iedereen uit even veel kan kiezen…

Vanaf het moment dat je het pakje binnen heb(meld dat even op het forum, of aan mij), heb je 2 weken de tijd om het naar de volgende in de lijst te sturen,(dit ivm met de meeste mensen die toetsen week etc hebben… Of vinden jullie dit te lang??)

En zo stuur je het pakje door, tot dat het weer bij mij terug is, iedereen maakt er een foto van zoals het pakje binnen komt, en je maakt er een foto van voordat het bij jou op de bus gaat, we plaatsen allemaal onze foto’s, zodat iedereen kan zien wat iedereen heeft gemaakt.

Regels

• Alles moet in een envelop passen. (Zo houd je de verzendkosten laag)
  • In de envelop moet een briefje zitten met daarop jouw naam (en je girlscene naam).
  • Doe je best op wat je maakt, dat zal de ander ook doen.
  • Zorg dat het op tijd klaar is! En mocht het echt niet lukken, informeer mij dan.

Hoe klinkt dit?

Lijkt het je leuk om mee te doen???

Schrijf je in, en vul de volgende gegeven in;

Je naam:
Je leeftijd:
Welke kleuren je mooi vind:
Welke kleuren je absoluut niet mooi vind:
Je hobbies:
Wat je leuk vind om te krijgen:
Wat je zelf leuk vind om te maken:

Nou ik ben benieuwd of jullie dit leuk vinden, als je nog vragen hebben, of andere suggesties, dan hoor ik het graag van jullie

Groetjes,
Sanae

Deelnemers:
Je naam:Sanae
Je leeftijd:13
Welke kleuren je mooi vind: Paars, rood, grijs
Welke kleuren je absoluut niet mooi vind: Groen, geel
Je hobbies: Shoppen, fimo kleien, tutten!:stuck_out_tongue:
Wat je leuk vind om te krijgen: FimoKlei paars of grijs!
Wat je zelf leuk vind om te maken: FimoKlei!

Je naam: sylvana
Je leeftijd:18
Welke kleuren je mooi vind: paars,vel groen (of mintgroen) Ik hou van felle kleuren
Welke kleuren je absoluut niet mooi vind: lelijke vale kleuren.
Je hobbies: zingen, dansen, musicals bekijken
Wat je leuk vind om te krijgen: sieraden, zoals oorbellen, armbanden. handig tasjes, mobielhoesjes, (mintgroene nagellak haha die zoek ik nog XD) of een sleutelhanger, leuke prulletjes/hebbedingetjes haha ik hou overal wel van !
Wat je zelf leuk vind om te maken: iets van kralen, iets knutselen. naaien maar dat kan ik nog niet zo goed. kaartjes maken.
----
je naam:chantal
Je leeftijd: 23
Welke kleuren je mooi vind: roze , geel
Welke kleuren je absoluut niet mooi vind: oranje
Je hobbies: diy computeren en make-uppen
Wat je leuk vind om te krijgen: sieraden
Wat je zelf leuk vind om te maken: kaarten maken, lucifer doosjes versieren
sieraden maken
----
Je naam:Manon
Je leeftijd:15
Welke kleuren je mooi vind: bordeaux rood, bruin, zacht roze, lime groen (:
Welke kleuren je absoluut niet mooi vind: donker blauw of groen en geel of oranje.
Je hobbies:scouting, zingen, dansen, fitness, DIYen koken ^^
Wat je leuk vind om te krijgen: sieraden, sleutelhangers, vanalles
Wat je zelf leuk vind om te maken: kaarten, sleutelhangers, bedels, filt dingen ^

Je naam: Emma
Je leeftijd: 15
Welke kleuren je mooi vind: roze, crème wit, mintgroen, beige, oranje, bordeaux rood
Welke kleuren je absoluut niet mooi vind: vloekende kleuren, neonkleuren
Je hobbies: hockey, zingen, films kijken, kletsen, shoppen, fimo’en, schilderen, tekenen, cupcakes bakken
Wat je leuk vind om te krijgen: ringen, armbandjes, nagellak
Wat je zelf leuk vind om te maken: armbanden, kettinghangers, ringen, oorbellen, ook dingen met kralen maken (:

Je naam: Sarah
Je leeftijd: 17
Welke kleuren je mooi vind: Veel kleurtjes
Welke kleuren je absoluut niet mooi vind: Neon kleuren
Je hobbies: fimoën, DIY, bakken en koken, internetten en daarbij op dit forum zitten
Wat je leuk vind om te krijgen: grote ringen, lange kettingen
Wat je zelf leuk vind om te maken: ringen, kettingen, armbanden, bedeltjes, vilten dingetjes maken, kaartjes, vanalles eigenlijk

Wat superleuk zeg! Helaas heb ik er nu even geen tijd voor, en doe ook al mee met een andere swap, haha. hoop voor je dat er veel meiden mee willen doen!

Wat ene leuk idee!! vooral dat je wat kan kiezen. maar 2 weken vind ik best wel lang, 1 week lijkt mij beter ??

Je naam: sylvana
Je leeftijd:18
Welke kleuren je mooi vind: paars,vel groen (of mintgroen) Ik hou van felle kleuren
Welke kleuren je absoluut niet mooi vind: lelijke vale kleuren.
Je hobbies: zingen, dansen, musicals bekijken
Wat je leuk vind om te krijgen: sieraden, zoals oorbellen, armbanden. handig tasjes, mobielhoesjes, (mintgroene nagellak haha die zoek ik nog XD) of een sleutelhanger, leuke prulletjes/hebbedingetjes haha ik hou overal wel van !
Wat je zelf leuk vind om te maken: iets van kralen, iets knutselen. naaien maar dat kan ik nog niet zo goed. kaartjes maken.

Upp!

Je naam: Emma
Je leeftijd: 15
Welke kleuren je mooi vind: roze, crème wit, mintgroen, beige, oranje, bordeaux rood
Welke kleuren je absoluut niet mooi vind: vloekende kleuren, neonkleuren
Je hobbies: hockey, zingen, films kijken, kletsen, shoppen, fimo’en, schilderen, tekenen, cupcakes bakken
Wat je leuk vind om te krijgen: ringen, armbandjes, nagellak
Wat je zelf leuk vind om te maken: armbanden, kettinghangers, ringen, oorbellen, ook dingen met kralen maken (:

hopelijk loopt hij niet dood!

mag ik mee doen?:slightly_smiling_face:

Pff, superleuk maar ben veel te druk…
Misschien na de examens :slightly_smiling_face:

Superleuk, zet mij maar onderaan. Dan geef ik je de garantie dat je 'm ook weer terug krijgt na de laatste, als ik 'm ook krijg dan;) (Tenzij TNT 'm kwijt raakt, maar dan zal ik proberen het pakje te vinden!) Bij mijn swap is hij na de laatste persoon “zoek” geraakt en dat is zo rot…

Je naam: Sarah
Je leeftijd: 17
Welke kleuren je mooi vind: Veel kleurtjes :slightly_smiling_face:
Welke kleuren je absoluut niet mooi vind: Neon kleuren
Je hobbies: fimoën, DIY, bakken en koken, internetten en daarbij op dit forum zitten
Wat je leuk vind om te krijgen: grote ringen, lange kettingen
Wat je zelf leuk vind om te maken: ringen, kettingen, armbanden, bedeltjes, vilten dingetjes maken, kaartjes, vanalles eigenlijk

Dit is wel echt een heel leuk idee.
Maar ik zou geen idee hebben wat ik zou kunnen maken.

leuk!!! maar ik doe niet mee hoor:P

up!!

up!

Je naam:Manon
Je leeftijd:15
Welke kleuren je mooi vind: bordeaux rood, bruin, zacht roze, lime groen (:
Welke kleuren je absoluut niet mooi vind: donker blauw of groen en geel of oranje.
Je hobbies:scouting, zingen, dansen, fitness, DIYen koken ^^
Wat je leuk vind om te krijgen: sieraden, sleutelhangers, vanalles
Wat je zelf leuk vind om te maken: kaarten, sleutelhangers, bedels, filt dingen ^^

ik heb nog nooit echt meegedaan met swaps omdat ze altijd al vol zaten dus ik weet nog niet zo goed hoe het allemaal gaat en wat voor dingen je kan maken, wat de bedoeling is :slightly_smiling_face: dus als iemand me kan helpen zou dat wel heel fijn zijn :slightly_smiling_face:

xxxx

^^ Bijvoorbeelddd , iets van fimoklei of zelfgemaakte sieraden, enz. iets wat je goed kan;)

je naam:chantal
Je leeftijd: 23
Welke kleuren je mooi vind: roze , geel
Welke kleuren je absoluut niet mooi vind: oranje
Je hobbies: diy computeren en make-uppen
Wat je leuk vind om te krijgen: sieraden
Wat je zelf leuk vind om te maken: kaarten maken, lucifer doosjes versieren
sieraden maken

upupup

wanneer begint het?:slightly_smiling_face:

Bij 8 mensen:):slightly_smiling_face:

uppjee