Crea-vakantie

Heehee!

Joehoee eindelijk: vakantie :flushed:
Maar wat kan ik doen? Ik hou er heeeel erg veel van om te ‘knutselen’, kleuren etcetera. Maar ik weet nooit wat. Ik vind het ook leuk om iets echt in elkaar te zetten met materialen. Gewoon lekker creatief bezig zijn (:
Sommige tips of ideeën??

Liefs :flushed:

(Foto’s zijn ook zeeer welkom ^^)

Oeh ik ga dit volgen!
Kijk eens in het snail mail of het notebook-inspiratie topic, daar zijn leuke dingen te vinden.

Goede tip! Staan ook al hele leuke ideeën in! Maar hoop dat hier ook hele leuke ideeën ‘onstaan’ :wink:

Maak een krukje

Krukje? Iets meer informatie graag hih :cold_sweat:

Je kan even in het algemene diy-ideetjes topic kijken of in de topics voor specifieke hobby’s

Fotolijstjes vullen met leuke foto’s/plaatjes met wat je bijvoorbeeld nog wilt doen later of dingen die je wilt behalen (je examen), enzovoort.

Vriendschapsarmbandjes maken?
Ik ben daar nu mee bezig en ik ga der ook bedels tussen zetten enzo. :slightly_smiling_face:
Of een fotoboek maken van leuke momenten in je leven of met je vriend of vriendin of een leuke vakantie ofzo

Tekenen, armbandjes maken/vlechten, notebook/sketchbook maken, foto’s maken, collage maken (evt. op een muur in je kamer?)

Ik ga deze vakantie ook weer lekker creatief bezig ! Nu heb ik er tijd voor yeay :slightly_smiling_face:

Ik ga ook lekker creatief bezig zijn, maar ik heb voorlopig wel mijn handen vol aan mijn kunst project wat ik na de vakantie af moet hebben

Ik zie op weheartit ook veel tekeningen/ideeën langskomen, die stop ik allemaal in een map ter inspiratie. Ook gewoon met gewone plaatjes die ik tegenkom, die kan ik dan natekenen als ik zin heb ! :slightly_smiling_face:
Hier ga ik vandaag aan beginnen :

http://data2.whicdn.com/images/112096291/large.jpg

:grinning_face_with_smiling_eyes:

Ja armbandjes zijn leuk!
En maak anders iets tofs voor moederdag, als een zelfgemaakt receptenboek/ fotoalbum, wat je dan heel tof versiert (:

Hehe leuk, ik heb een gedwongen crea-vakantie :’)

Maak een zine! Dat kan over van alles gaan!

Maak een leuke armbandenhouder van hout! Mooie tak zoeken in het bos, en een plat stuk tak waar die op kan staan en schroef er een ijzeren paal tussen!

Maak een eigen kussen of rokje.
Kijk voor inspiratie op weheartit of pinterest! (:

Je zou ook zo iets kunnen maken, erg leuk om te doen!!

Dit is ook leukk!!

kijk op welke.nl! hier haal ik heel veel inspiratie vandaan:3

Ik ben pas een boekje begonnen met “things to do before I die” en dan schrijf je dr zo veel mogelijk in en het hoeven niet allemaal dingen als “skydiven” of iets te zijn maar je kunt ook bijvoorbel met je vriendinnen picknicken opschrijven ofzo, kun je dat ook gelijk uitvoeren en van je list afstrepe :smirk: ennnnnn ook leuk maar fotos van de dingen die je gedaan hebt en plak t derbijjjjj :slightly_smiling_face:))