Crea Swap #Big

Je kunt je niet meer aanmelden voor deze swap

http://www.bedelsieraad.nl/assets/images/product/orginal/slot_met_sleutel_Hq2.jpg

Hallo meiden en dames!

Hier weer een swap, deze gaat als volgt (zelfde idee als de swap van Kimmie_NL):
Uitleg met behulp van een voorbeeld
Ik begin (dit is zowieso zo) en doe 6 dingen in een doosje. Deze stuur ik op naar de eerste in de lijst (persoon A ).
Deze persoon A haalt er 4 dingen uit die zij leuk vind en stopt er vervolgens minimaal 4 weer in terug (eigen creaties natuurlijk;). Ook maakt zij foto’s van wat zij eruit heeft gehaald en wat zij er weer in doet en stuurt deze foto’s naar mij. Deze foto’s verschijnen op het forum zodra de hele doos rond is!
Vervolgens stuurt persoon A de doos naar de 2e persoon op de lijst (persoon B ).
Deze persoon B haalt er bijvoorbeeld 2 dingen uit en stopt er vervolgens minimaal 2 weer in terug. Ook zij maakt foto’s van wat zij eruit heeft gehaald en wat zij er weer in doet en stuurt deze foto’s ook weer naar mij. enz, enz, enz,

Uiteindelijk komt de doos weer bij mij terecht, zodra ik dan de doos (en alle foto’s heb) zullen alle foto’s hier op het forum verschijnen.

Thema: Big Denk aan: chunky ringen, armbanden, grote hangers voor aan kettingen

Regels

• Doe je best op wat je maakt, dat zal de ander ook doen.
  • Zorg dat het op tijd klaar is! En mocht het echt niet lukken, informeer mij dan.

Over het doosje:

• Het doosje is 2,5- 16,5- 23 cm (ongeveer).
  • Houdt rekening met de afmetingen van het doosje bij het maken van je spulletjes
  • Als iedereen dat liever heeft kan ik een groter doosje kopen, maar dat wil wel zeggen dat de verzendkosten ¤6,75 worden!
  • Het doosje wordt elke keer ingepakt met daarop het adres, zodat het doosje opnieuw gebruikt kan worden.

! Er wordt dus niet geloot met wie je gaat swappen, het is 1 groot rondje wat het doosje maakt.

[fgcolor=#0753F7]Geef je gauw op door onderstaand vragenlijstje in te vullen![/fgcolor]
Je naam:
Je leeftijd:
Je hobbies:
Wat je leuk vind om te maken:
Wat je leuk vind om te krijgen:
Wanneer je eventueel weg bent:
Welke kleuren en sierraden je wel mooi vindt:
Welke kleuren en sierraden je absoluut niet mooi vindt:
+ of je het kleine of het grote( ¤6,75) pakketje liever wilt:

Liefs,
Sarah

Update
Deelnemers (:sunglasses::
JaneDoe_- Jane
evieefjuh- Eva
IhateBananas- Julia
xBijou- Cassandra
coulditbeme- Emma
Suecake- Cindy
CreaDesiree- Désiree > weg van 3- aug. tot 10 september
RockingRebella- Willemijn > weg tot 4 september

Je naam: Jane
Je leeftijd: 23
Je hobbies: voetballen, dansen, photoshoppen, schrijven
Wat je leuk vind om te maken: papier dingentjes, armbandjes, cupcakjes
Wat je leuk vind om te krijgen: Eigenlijk alles zolang het maar niet geloofs verbonden is…
Wanneer je eventueel weg bent: NIET :grinning:

@ JaneDoe_
ik bedacht me nog 1 vraag bij het lijstje: wat betreft het doosje;) Zie begin bericht:)

Leuk dat je meedoet.

ik zelf liever het grote pakketje

ok;)

ik wil ook wel weer meedoen!!!
Je naam: Eva
Je leeftijd:16 (bijna 17)
Je hobbies:tekenen, fantasyverhalen schrijven, muziek maken en zingen
Wat je leuk vind om te maken: fimo dingetjes, armbanden, en hangertjes van wat dan ook :stuck_out_tongue:
Wat je leuk vind om te krijgen:armbandjes en ringen. en verder eigenlijk alles wel :wink:
Wanneer je eventueel weg bent: ben al weggeweest
+ of je het kleine of het grote( ¤6,75) pakketje liever wilt: maakt mij niet uit;)
leuke kleuren : paars wit zwart blauw , niet te felle kleuren
niet zo mooie kleuren: knal roze en neonkleuren

Je naam julia
Leeftijd 20
Hobby haken fimo breien sieraden maken
Wat ik leuk vind om te maken zijn gehaakte kussens en eigenlijk alles van fimo
Wat ik leuk vind om te krijgen is iets waar ik aan heb of een sieraad.
Ik houd niet van. De kleuren roze en geel
Ik ben al op vakantiegeweest
Toch liever het kleine vanwege de verzendkosten

:slightly_smiling_face:

laat me raden, jij hebt twitter? #ofnietsoms?

@bluebottle
nee, sorry, ik zit nooit op twitter;)
ik wilde dit topic eerst #? (nr. ? zegmaar) noemen, maar wilde ik alleen het thema erachter en uiteindelijk had ik het # niet verwijderd maar het thema stond er wel achter :S

upje!

dankje;)

alsje :wink:

Goed, ik ga de laatste poging wagen! (bij de vorige craft swap waar ik aan mee had gedaan heb ik niks gekregen… ik baalde er wel flink van aangezien ik er wel veel werk ik had gestopt!)

Misschien is het dit keer handig saartje14 om voor jezelf even een lijstje te maken uit de vorige craftswaps wie er iets had opgestuurd en wie niet. zo kun je dit keer de gene die niks hadden opgestuurd er uit pikken en niet meer laten mee doen… aangezien dit niet leuk is voor de anderen die er wel veel moeite in steken!

Je naam: Cassandra
Je leeftijd: 18
Je hobbies: Creatief bezig zijn (achter de naai machine, en van alles maken en opknappen!)
Wat je leuk vind om te maken: memoborden, dingen achter de naaimachine
Wat je leuk vind om te krijgen: schattige hebbedingetjes of iets waar ik aan heb.
Wanneer je eventueel weg bent: ik ga niet weg!
+ of je het kleine of het grote( ¤6,75) pakketje liever wilt:
eehm, het liefst het kleine doosje, maar als het de grote word maakt het me ook niet zo veel uit.

Leuk dat je meedoet;)
Is idd een idee, zowieso is gaat dit pakketje 1 groot rondje i.p.v. een swap tussen 2 mensen, dus als het ergens blijft steken valt dat sneller op;)

heb er wel zin in :grinning: alleen moeten wel even wat meer mensen inschrijven…

Ja idd;). Hopelijk melden zich binnenkort meer mensen aan;)

ja dat hoop ik ook XD heb al vet leuke ideetjes maar misschien is het een idee welke kleuren sierraden je wel/ niet mooi vind ook te vragen? dan heb je daar al n beetje n idee van ofzo?

Ja dat is wel een leuk idee, ik zet het bij het vragenlijstje;)

naam: Emma
Je leeftijd:15
Je hobbies:hockey zingen, sieraden maken, en shirts
Wat je leuk vind om te maken: kettingen en oorbellen
Wat je leuk vind om te krijgen: ringen en armbanden
Wanneer je eventueel weg bent: -
Welke kleuren en sierraden je wel mooi vindt: roze, zwart wit, wijnrood, bruin
Welke kleuren en sierraden je absoluut niet mooi vindt: groen
+ of je het kleine of het grote( ¤6,75) pakketje liever wilt: liefst t kleine doosje maar heel veel maakt t me niet uit

suuperleuk idee!
-x-