Je kunt je niet meer aanmelden voor deze swap
http://www.bedelsieraad.nl/assets/images/product/orginal/slot_met_sleutel_Hq2.jpg
Hallo meiden en dames!
Hier weer een swap, deze gaat als volgt (zelfde idee als de swap van Kimmie_NL):
Uitleg met behulp van een voorbeeld
Ik begin (dit is zowieso zo) en doe 6 dingen in een doosje. Deze stuur ik op naar de eerste in de lijst (persoon A ).
Deze persoon A haalt er 4 dingen uit die zij leuk vind en stopt er vervolgens minimaal 4 weer in terug (eigen creaties natuurlijk;). Ook maakt zij foto’s van wat zij eruit heeft gehaald en wat zij er weer in doet en stuurt deze foto’s naar mij. Deze foto’s verschijnen op het forum zodra de hele doos rond is!
Vervolgens stuurt persoon A de doos naar de 2e persoon op de lijst (persoon B ).
Deze persoon B haalt er bijvoorbeeld 2 dingen uit en stopt er vervolgens minimaal 2 weer in terug. Ook zij maakt foto’s van wat zij eruit heeft gehaald en wat zij er weer in doet en stuurt deze foto’s ook weer naar mij. enz, enz, enz,
Uiteindelijk komt de doos weer bij mij terecht, zodra ik dan de doos (en alle foto’s heb) zullen alle foto’s hier op het forum verschijnen.
Thema: Big Denk aan: chunky ringen, armbanden, grote hangers voor aan kettingen
Regels
- Doe je best op wat je maakt, dat zal de ander ook doen.
- Zorg dat het op tijd klaar is! En mocht het echt niet lukken, informeer mij dan.
Over het doosje:
- Het doosje is 2,5- 16,5- 23 cm (ongeveer).
- Houdt rekening met de afmetingen van het doosje bij het maken van je spulletjes
- Als iedereen dat liever heeft kan ik een groter doosje kopen, maar dat wil wel zeggen dat de verzendkosten ¤6,75 worden!
- Het doosje wordt elke keer ingepakt met daarop het adres, zodat het doosje opnieuw gebruikt kan worden.
! Er wordt dus niet geloot met wie je gaat swappen, het is 1 groot rondje wat het doosje maakt.
[fgcolor=#0753F7]Geef je gauw op door onderstaand vragenlijstje in te vullen![/fgcolor]
Je naam:
Je leeftijd:
Je hobbies:
Wat je leuk vind om te maken:
Wat je leuk vind om te krijgen:
Wanneer je eventueel weg bent:
Welke kleuren en sierraden je wel mooi vindt:
Welke kleuren en sierraden je absoluut niet mooi vindt:
+ of je het kleine of het grote( ¤6,75) pakketje liever wilt:
Liefs,
Sarah
Update