Crea swap 2

nieuw topic geopend … Wegens onduidelijkheid in deze

10kg is wel erg veel hoor

10kg, is het standaard tarief voor ¤6,75.
of je er nou 100 gram, of 8 kg in doet, blijft de prijs voor het verzenden hetzelfde.
Maar, ik wacht nog even de meningen af ; en anders kunnen we altijd nog een envelop doen!

ff ontopic - hoe plaats ik een zinnentje onder mijn topic post?

dat kan je instellen op je profiel, waar je ook je foto kan veranderen. maar ik wil best meedoen dan :grin:

lijkt me wel leuk maar 10 kilo is best wel veel

uppp

hoi hoi,
super leuk dat je en swap organiseert, en ik zou opzich wel mee willen doen, alleen vind ik sommige dingen onduidelijk, bijv. hoe gaat de swap in zijn werk, is het een soort van ketting swap? dus, jij begint me stuurt het door naar nr2 in de lijst en nr 2 stuurt het door naar nr 3 enz…

of krijg je een swap partner? dus dat het je alle meiden in zo’n lootjes trek ding gooit, en dat iedereen dus een koppel wordt, dus bijv. nr 1 en nr 4… en bijv,. nr3 en nr 7…

Ook denk ik dat die 10 kl te zwaar is,je kan dan beter een brieven bus doosje doen, die kan altijd diir de brieven bus en daar houd je de verzend kosten laag mee… of je neemt een A4 bubbeltjes envelop, die dan ook natuurlijk door de brieven bus kan, zijn de verzend kosten ook laat… want die 6,75 is wel hoor, vooral als je hem helemaakl vol moet doen, dus dan heb je extra kosten van de inhoud en dan ook nog eens aan het verzenden…

ik bedoel dit niet als kritiek hoor… gewoon wat tips zodat het wat ovetrzichtiger wordt…

Nou denk er maar over na, en als alles goed is uit gelegd, en over na gedacht, dan schrijf ik me zeker bij je in… Ik houd je topic in de gaten!!

Suc6!!!

Haai,

het ligt een beetje aan de animo. als het er meer dan 5 woorden denk ik dat we beter een loodje kunnen trekken? anders zit iemand dalijk 8 weken te wachten voordat die eindelijk aan de beurt is!

Goed, we houden het op een doosje wat door de brievenbus kan!
ik zal het bovenste bericht ook even wat aanpassen dan hehe

Dankjewel voor je tips!

Sorry he als het een domme reactie is maar ik snap dat deel van 2 dingen eruit halen en daarna terugstoppen, wat bedoel je daarmee?
Ok het klinkt wat dom, mr ik hoor nu pas over een crea swap dus tjaa -niet veel ervaring daarmee- xD
x

Nou kijk, stel ik begin een doosje met 5 dingen erin en jij krijgt hem vervolgens.
Dan kan je uit 5 dingentjes kiezen maar stel je vind er maar 3 leuk, dan laat je er twee inzitten. Dan vul je hem zelf aan met minimaal 3 dingen zodat degene na jou ook gewoon weer keus heeft uit 5 dingentjes uit het doosje! Get it?

Natuurlijk mag je er meer in stoppen maar dat is geen must!

is het niet beter dat het dan een soort matchbox swap word want das leuker dan hoef je niet zo lang te wachten kun je het zelf ook versieren en dan weet je zeker dat iedereen iets krijgt niet dat iemand er 3 dingen uit haalt en niks terug stopt

Ja zo’n matchbox is ook zeker leuk… maar dan natuurlijk wel een grote he… niet zo een kleintje, kan net 3 kralen in… lol…

En dan een partner swap, dus dat iedereen een partner krijgt, zodat iedereen maar 1 matchdoos hoeft temaken en t4e vullen… ook lekkere lage verzend kosten…

En als je dan na eentijdje dit topic sluit, (dus dat je je neit meer kan opgeven) en dan een datum bekend maakt voor wanneer het doos iig verzonden |MOET zijn, dan komt het helemaal goed

En dan zou het helemaal leuk zijn als je iederen die zich opgeeft toch een soort vanprofiel laat maken, met bijv. favoriete kleur, waar die gene van ohoud, en wat ze leuk vind om te doen, of om te krijgen, en meer van dat soort dingen, zodat je partner wel een leuk doosje met inhoud kan maken, en niet dat je dingen krijgt waar je eigenlijk niets aan hebt… dat zou dan weer jammer zijn…

maja wederom weer allemaal tips en gedachtens… it’s up 2 u…
Het is jouw topic, en jou idee, dus kijk maar wat je er mee doet…

Oke, prima! we vullen een doosje dat door de brievenbus past, net zoiets als zo’n matchbox alleen dan vergroot. We doen partner swap, zodat iedereen tergelijk tijdig een doosje ontvangt/verstuurd

en zodra we genoeg animo/aanmeldingen hebben en ik de lootjes getrokken heb, maken we een profiel op met wat je graag wil hebben en de kleuren!
dan ga ik voor de laatste mail het bovenste bericht aanpassen haha :stuck_out_tongue:

dankjeewell i get it :wink:

Een up-je, omdat ik toch de animo ervoor probeer te vinden!