Crea kamer? Nee, help mijn kamer in te richten!

[fgcolor=#F01163][/fgcolor]Heey meiden!
Ik leg mijn verhaal even van begina af aan uit:
Mijn zus gaat in de zomervakantie op op zichzelf wonen,
dus is er in ons huis een (grote) kamer vrij. En ik heb
een hele kleine kamer, waar al 3 jaar niks aan gedaan
is, dus mag ik haar kamer hebben, en een soort
van “inrichten”. Tenminste, ik moet mijn
houten bureau, mijn rode bureaustoel, rode nacht-
kastje, wit bruine kast en bed houden. Heel veel
dus, maar toch wil ik wel iets veranderen in mijn
nieuwe kamer. Mijn vader gaat helpen met behang/verf.
En nou is hij wel zo’n type dat, als ik een plan heb, ook
andere dingen wil veranderen (beddengoed, decoraties,
ik weet niet echt iets :stuck_out_tongue:).
Ikzelf dacht wit, zwart, rood en hout. Maar ik zou graag
nieuwe ideeën willen over decoraties, of een hele andere
kleurkeuze.
Dank jullie wel voor het lezen, kusjes Chiara.

heeft iemand ideeën?
alsjeblieft??

heeft iemand ideeën?
alsjeblieft??

Sla de ikea catalogus eens open :3
Genoeg inspiratie.

idd, in catalogussen vind je veel inspiratie :grin:

Ja idd, Ikea werkt heel inspirerend! En als je meubels allemaal uit hout bestaan, zou je ze mogen schuren en overschilderen? Dan kun je alle gewenste kleuren gebruiken die je maar wil!

Ik ben trouwens niet kapot van de combinatie rood/wi/zwart/hout. Ik vind hout het dan een beetje verpesten, maar dat is mijn mening.

Zwart en rood kan mooi zijn voor een Chinees tintje :slightly_smiling_face: En daar kan best wat wit bij. Hout zou ik er dan uit laten, met uitzondering van je bureau eventueel, want als dat zwart/rood/wit zou zijn zou het er toch niet uitzien :stuck_out_tongue:

thank you allemaal, ik heb ook al in ikea gidsen gekeken, maar daar vond ik geen mooie kamers, en ik had nog wat woontijdschriften vtwonen en adriane aat home gezien, daar tsonden wel leuke dingen in

Bekijk de rubriek “Show je kamer” van Girlscene eens :grinning: Ik haal daar altijd veel inspiratie uit. xD

http://www.girlscene.nl/l…aart/show_je_kamer_denise
dit vind ik een hele leuke in de kleuren die jij wil ^^

bedankt voor de tip, ik vind vooral het bed leuk, maar de kamer straalt wel rommel uit. en dat wil ik juist niet.

waar staat die rubriek show je kamer trouwens?

Misschien helpt het als je wat foto’s maakt van je spullen die mee moeten? Dan hebben we een beetje een inschatting wat voor stijl het gaat worden.

Oh, en hier is de rubriek over kamers: http://www.girlscene.nl/lifestyle/jouwkamer

van dat show je kamer rubriek heb ik wel goede ideeën opgedaan, en ik weetnog niet of ik die foto’s erop ga plaatsen.