~Crea fimo topic~

We hebben een nieuw topic =] kom daar gezellig heen :grinning:

Hey :grin:
Ik ben Stephanie en ik ben 17 jaar
Ik denk dat ik nu sinds 1 a 2 jaar fimo heb, ik heb er alleen nog niet heel veel mee gedaan x] Dit ben ik wel van plan te veranderen haha
Het liefst maak ik vrolijke hangers met veel kleurtjes
Hier een paar dingen die ik gemaakt heb:

Donuts

http://i474.photobucket.com/albums/rr102/ChocO_333/Fimo/P1220007.jpg?t=1269682548

Taartjes

http://i474.photobucket.com/albums/rr102/ChocO_333/Fimo/P1220028.jpg?t=1269682626

Ik doe ook mee =3

Nou ehm.
Ik ben Elaine en ben 13 jaar. x] en ik doe al iets van 3 jaar geloof ik met fimo. Althans, heb het al een tijdje niet meer gedaan. vind er de tijd niet voor. :stuck_out_tongue: Dus ik ga weer eens beginnen denk ik. :grinning:

Ik maak vooral kraaltjes voor mn pandora-armband, ookal liggen ze nu in een doos :stuck_out_tongue: maar ook hangertjes voor aan kettinkjes enzo.

(Bedoel je ongeveer zo over ‘‘je voorstellen’’? XD gewoon je naam, leeftijd en stukje over je fimo-geschiedenis :stuck_out_tongue:)

xxx :grinning:

(trouwens, dit wordt erg lang maarja, posten we hier ook inspiratie?)

ja dat was goed hoe meer mensen hoe meer vreugd:D

Oke lekker in de boeken dan :wink: of had je deze week toetsweek??

ik doe ook mee!

ik doe ook mee!

Oja,
Ik ben Nina, en ben 13 jaar.
Ik heb door het algemene fimo topic fimo ontdekt,
en ben er helemal weg van.
Maak heel veel sieraden en beeldjes…
maar het is niet allemaal even mooi…

zo iets?

-

dat is mooi !! misschien is het leuk om een foto te plaatsen??

-

van je creaties

Het was de laatste helft van afgelopen week en de eerste helft van de komende week.
Bleh >.< Ik haat toetsweken…

ohhhh dat word dus een afspraakje met je boeken xD ahaha nou succes met leren en toetsen maken!

ik haat toetsweken en gelukkig heb ik die niet meer

Dank je ;] Oh daar mag je heel blij mee zijn… Vandaag ga ik even wat leuks doen en ga ik naar m’n vriendje ;] morgen weer leren

Ik heb trouwens ook al mijn bericht gewijzigd

oke ik zet je er bij :grinning: en veel plezier vandaag… ik mag mijn huisje gaan opruimen :S hahahah maar ik ben al bijna klaar en dan boodschappen doen :wink:

hee Juul door jouw voel ik niet zo oud :stuck_out_tongue:
Leanne 18 jaar doet 1,5 jaar aan fimo (=!

en zijn jullie al bekend met je fimo??

staan jullie al op beurzen en rommelmarkten? ik ga dat van de zomer wel doen en iig met koninngendag verkopen en daarna feesten

wij zijn volwassen :grinning_face_with_smiling_eyes: EN we spelen met klei hahahah

ahaha ja op die manier klinkt het heel erg fout.
Ik ben te verlegen om op rommel markten te staan erg jammer
een soort van plankenkoorts.
terwijl ik een spreekbeurt zonder moeite kan vertellen =’)!