Crea Bea opdracht - school.

Hee meiden , Ik wist niet waar ik dit topic moest plaatsen dus heb ik hem maar hier geplaatst.
Ik moet voor Nederlands een boekverslag maken.
En we moeten ook een Crea Bea opdracht doen, die je helemaal zelf mag verzinnen.
Ik heb totaal geen inspiratie , en heel veel ideeen hebben andere al gebruikt en ik vind het niet leuk om niet orgineel te zijn haha :flushed:

Ik heb het boek : Spijt van Carry Slee.

een paar voorbeelden van dingen die kinderen uit mijn klas hebben zodat jullie weten wat ik bedoel : een meisje heeft het boek en die heet iets met blote voeten op gras (?). Nu heeft ze een kist geschilderd en erin een grasmat gedaan. en heeft ze met karton een voetafdruk gemaakt. Een ander meisje heeft een boek dat gaat over een 3ling en zij heeft 3 dezelfde barbies gekocht en zelf kleding voor ze gemaakt enzo.

help ?

trouwens met een kist schilderen bedoel ik niet op papier ofzo , maar echt een kist gekocht en toen eroverheen geschilderd.

oef, das moeilijk…
beschouw dit ff als een upje… :blush:
sorry dat ik je niet kan helpen!!

haha maak niet uit , upp.

omhoog ? :relieved:

Misschien kan je iets met een traan of een huilend oog maken?

Ja goed idee ! , maar uhmm gewoon tekenen ? of papier maché ?

Ja dat gaat over zelfmoord , maar de dood ja … daar kun je niet echt iets Crea Bea’s mee doen toch ?

Ik heb laatst met een HB potlood op een schildersdoek getekend dat zag er wel gaaf uit miss kan je dat ook proberen?
Het is wel irri inkleuren en uitgummen lukt ook niet echt heel goed maar het resultaat is echt geweldig

Ja , maar zeg maar ik moet het morgen inleveren :flushed:
shame.

Upp.

Haha, dan ben je best wel… laat. xD
Ik heb verder geen idee, dus up!

Ja ik weet het , maar we hadden zoveeel proefwerken deze week dat ik dacht ; dit vind ik minder belangrijk dan al die pwen :flushed:

je kan misschien dat meer maken waar zijn tas in ligt? ik zou niet weten hoe

Goed idee !
denken jullie dat iets kan maken met een schoenendoos ?

Uhuppp.

ja gewoon in die schoenendoos dat meer met die tas erin misschien? :slightly_smiling_face:

[b]ow wacht ik heb al een idee. ik plak een karton in mijn schrift en daarop maak ik zo’n meertje. En dan maak ik van stof zo’n kleine tas …
of is het beter om een doos te gebruiken ?

Ik kan ook een kijkdoos maken …?[/b]

help ?

:dancing_women: