** Crea Bea contest topic **

-

En bovendien waren er daar misschien ook juryleden of zo? Daar kan je toch ook wel even aan denken? Tss. Best wel aso…

Leuk, ik houd wel van knutselen, ik doe mee! xx

Ik wil ook wel graag jury lid zijn alleen 1 vraag hoeveel tijd neemt dat ongeveer in? Want het lijkt me wel heel erg leuk maar ik zit wel in mijn examen jaar.

Nogmaals… Dat was en is niet MIJN topic en daar ga ik niet over. De jury zit nu al vol en ik kan dus ook niet mensen overplaatsen, want dit is ook een ander topic…

@ ladychoco: Ik zet je erbij !

@ Desolation9: het spijt me heel erg, maar het juryteam zit al vol helaas. Als je het leuk vind om creatief te zijn kan je misschien deelnemer zijn als je dat leuk vind?
Het neemt niet zo veel tijd in beslag, nouja het is natuurlijk aan jouzelf hoelang je bezich bent enzoo dus eigenlijk is dat voor iedereen anders.

Ik doe mee!
Maarreh… het is dan gewoon is kleins toch. Geen hele knutselwerken van 1 meter.
Hoeveel tijd heb je per ‘opdracht/uitdaging’?

X

Super leuk dat je mee doet!
Ja het kan gewoon iets kleins!
Je mag zelfs tekenen als je wilt…
Ik geef een thema en jij moet dat een soort van uitbeelden met jou eigen fantasieen erbij. Je kan het dus zo groot of klein en zo makkelijk of moeilijk maken als je zelf wilt!

Ik hoor het wel even van je of je dan mee wilt doen, dan zet ik je op de lijst!

Ik doe mee. :slightly_smiling_face:

Haha staat er heel groot boven het topic, laten we het gezellig houden!!!, komt die POMPOMPOEN er weer aan die 1 berichtje heeft gelezen en alles meteen verkeerd opvat xD, en dan durft ze jou aso te noemen, haha!

Ik wil ook wel meedoen!

Ja klopt. Ik had het express erboven gezet. Maar ik heb neeisnee genote en het blijkt allemaal niet zo te zijn en zij zou dit ook nog even voor mij bevestigen in dit topic, want ik vind het wel erge beschuldigen. Maar goed…

Ik zet je er trouwens bij en de andere ook :slightly_smiling_face:

Nee, ik vind het idd. niet erg xD
Het is een heel ander topic,
En ik heb zelf de mijne stopggezet…

Yeah ik zit in de jury!
Zou je mij een mailtje willen sturen als het begint?

Groetjes!

Okee.
Dan wil ik wel meedoen, sorry ik was gister heel erg chagrijnig dus daar moet je je even niks van aantrkenen

Ohh. Ik schaam me… Ik ben dom >.<

ik heb je nog even een berichtje in je gastenboek gestuurd!
Dan zet ik je op de lijst!
Leuk:)

Het begint a.s. Maandag. Dan maak ik het thema bekend… alleen weet ik niet zo goed hoelang je iedereen de tijd moet geven… Zelf dacht ik aan een week of is dat te kort?
Andere juryleden of deelnemers hebben jullie een idee?