✿ ❀✏crea bea contest ✂✿ ❀#Join!

hi girls en welkom bij deze crea bea contest :heart:

http://i39.tinypic.com/2nuklc0.jpg

Wat gebeurt er in deze contest?
In deze wedstrijd gaan er verschillende en natuurlijk vooral creatieve opdrachten langskomen.
Er gaan opdrachten zijn zoals tekenen, fotografie, knutselen enzovoort.
Kortom alles wat met creatief zijn te maken heeft!

Wie kan er aan deze contest deelnemen?
Dit is natuurlijk een wedstrijd voor iedereen…
En ik weet dat niet iedereen even goed kan tekenen of fotograferen… als een ander,
maar ik weet wel zeker dat iedereen een opdracht zal hebben waar zij goed in is :scissors:.

Hoe gaat het allemaal te werk?
Elke keer zal ik een opdracht in de beginpost plaatsen EN in de posts onder de inleveringen van
de vorige opdracht. Ik zal hierbij een deadline plaatsen die haalbaar zou moeten zijn.
Als jullie (de deelnemers) de deadline te vroeg vinden, zeg het me gewoon en ik verlaat hem een beetje.
Vanaf dat ik de opdracht in de beginpost heb gezet kunnen jullie de opdracht inleveren tot de deadline,
natuurlijk. Op de dag van de deadline zal ik jullie werkjes beoordelen en scores geven :slightly_smiling_face:.
Er zullen in totaal tien opdrachten zijn en elke opdracht krijgt tien punten dus op het einde zal iedereen
een score op 100 hebben. Degene die de hoogste score heeft wint ♛!

Kan je iets winnen?
Het is heel spijtig, maar het enige dat je met deze wedstrijd kan winnen is een applausje en
een ‘the big winner …’ foto die ik dan speciaal voor jou zal maken :slightly_smiling_face: .

Hoe deelnemen?
Als je wil deelnemen moet je gewoon je leeftijd en je favoriete creatieve bezigheid posten hieronder✏.
Dan plaats ik je in de beginpost en ben je officieel een creatieve deelnemer. :heart::heart:
Als je je hebt ingeschreven en je kan tijdens de contest niet meer meedoen, is dat geen probleem.

Dus don’t be lazy en SCHRIJF JE IN!!
✿ ❀ ✿ ❁✿ ❀ ✿ ❁✿ ❀ ✿ ❁✿ ❀ ✿ ❁✿ ❀ ✿ ❁✿ ❀ ✿ ❁✿ ❀ ✿ ❁✿ ❀ ✿ ❁✿ ❀ ✿ ❁✿ ❀ ✿ ❁✿ ❀

deelnemers:
Merel
Flawless♥
Dreamer
evieefjuh
Asdfghjkl
LiveMyOwnDreamsx
WiekeLLtje
Calumshoran
BettyRose
Mildred

:kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss::kiss:

Dit zou de eerste opdracht zijn

Voor de eerste opdracht moet je een Disneyfiguur kiezen en er iets origineel rond maken.
Dit is een heel vrijblijvende opdracht, en je mag dus (bijna) alles doen!
Een tekening, collage, foto met quote die je vindt passen …
Je mag zelf een jurk maken als je dat zou willen. :stuck_out_tongue_winking_eye:
Maar je mag er niet bij noteren wie je Disneyfiguur is…
Iedereen kan dan raden wie jou figuur is .
Ik geef vooral punten voor originaliteit en natuurlijk of ik jou opdracht kan linken met je figuur.

Zouden jullie graag nog deelnemen?

Deadline= 29november

:kiss::kiss::kiss:

up up en doe mee!

Ik ben Merel, 15 jaar oud en ik knutsel vooral, à la diy als je begrijpt wat ik bedoel :slightly_smiling_face: ook, doe ik creatieve dingen met de pc, ik nailart, ik schrijf en ik teken. :grinning: redenen genoeg om mee te doen dus!

leuk! ik wacht eerst op nog een paar deelnemers :slightly_smiling_face:

Upje! go go go mensen! :heart:

I join!
Cassandra, 13 jaartjes jong, ik doe veel aan mode en zit op een kunst school in Rotterdam:’) Ik schrijf verhalen, maak/ontwerp fashion en knutsel verder ook! :’)

Ik heb onwijs weinig tijd :frowning_face:

doe gewoon mee! er zal genoeg tijd zijn hoor! je kan altijd stoppen alsje wil :upside_down_face:

Kun je daarna weer meedoen als je een tijd later wel weer tijd hebt ?

Maar ik wil wel proberen, ik doe mee! :upside_down_face:

oke ik doe mee :stuck_out_tongue: ga t proberen. ik ben Evieefjuh, ik ben 19 jaar en ik hou vooral van tekenen maar knutselen doe ik ook wel veel als ik er tijd voor heb :wink:

jeej! meedoen meedoen meedoen!

Ja, maar dan ben je die vorige punten wel kwijt tenzij je alles wil inhalen :grinning:

we need more People :slightly_smiling_face: :upside_down_face: #join

up!!

Ik wil ook meedoen!
Ik ben Eva en ik teken en schilder veel :slightly_smiling_face:
Maar ik hou ook van knutselen en verhaaltjes schrijven

Ik heb alleen niet zo heel veel tijd vanwege school enzo, maar ik wil wel graag meedoen! hihi :slightly_smiling_face:

Edit; Ik ben btw 14 :stuck_out_tongue:

meedoen!!!

Superleukk ! ik doe mee ! :grinning:

Ik ben melissa, 16 jaar, en mijn creatieve bezigheid is eigk beetje alles door elkaar … DIY , tekenen, fotosmaken, knutselenn, :grinning:

Ik zou het graag willen proberen, ookal zijn mijn teken-kunsten niet je van het en ben ik druk met school…

Maar goed, ik ben Wieke, 16 jaar oud en ik probeer vanalles uit, maar dat strandt meestal. Dingen die ik wel met regelmaat doe zijn: fotograferen en schrijven.

Niet dat ik super crea ben ofzo maar proberen kan altijd!

Ik ben Romy, 13 jaar (Ohgod) Maak vaak foto’s & teken soms als t lukt. En als ik dr zin in heb van die polyvore dingen, niet super speciaal ofzo.