Crazy kind of love.

Dat het moeilijk was om liefde op te geven, wisten we allemaal. Dat wordt door iedereen vertelt, maar pas nu ik het zelf ervaar, weet ik wat het is. Het is moeilijk om iemand van wie je zoveel hebt gehouden los te laten. Om het gevoel eerst gedurende 7 maanden op te bouwen en het vervolgens weer van je af te laten glijden alsof het niets was…

‘We kunnen er beter mee stoppen lieve Sofie, ik wil er niet langer op deze manier mee doorgaan.’ Dat was wat hij zei, precies 2 weken geleden. We zouden toen 7 maanden samen zijn. Maar dat het zo zou lopen zoals het nu loopt? Dat had ik nooit, maar dan ook nooit zien aankomen…

Verder gaan of niet? (:
Heel kort stukje hoor, want dit is zeg maar een soort proloog. Kan altijd nog meer schrijven hihi!

Het is te klein om te oordelen :] dus ga verder, totdat we bij het punt komen dat we wel kunnen oordelen.

Kan jij een liedje beoordelen op alleen de eerste noot?
Het kan wel, maar zou natuurlijk nergens op slaan en is nutteloos. Hetzelfde geld voor je verhaal, veel te kort om echt te kunnen zeggen wat ik er van vind.

Overigens kan ik wel vertellen dat ik de titel in het Engels niet leuk vind bij een Nederlands verhaal.

Mensen hebben anders wel gemiddeld binnen vier seconden bepaald of ze een liedje leuk vinden of niet.

verder van mij :slightly_smiling_face:

Veel te kort om te oordelen, schrijf maar snel weer een stukje.