Craft Swap

De Craft Swap
Bij deze craft swap is het dus de bedoeling dat je iets craft (maakt dus) voor iemand anders. Dit kan iets van fimo zijn, een siraad, iets wat je genaait hebt etc.
Het is wel de bedoeling dat je helemaal zelf iets maakt. Natuurlijk mag je daarvoor wel dingen aanschaffen als je iets nodig hebt ofzo

Regels;

• Je werkje moet in een envelop passen. (Zo houd je de verzendkosten laag)

• In de envelop moet een briefje zitten met daarop jou naam (en je girlscene naam).

• Doe je best op wat je maakt, dat zal de ander ook doen.

• Zorg dat het op tijd klaar is! En mocht het echt niet lukken, informeer mij, dan zal ik degene informeren die je hebt getrokken.

• Onderling niet bespreken over wie je hebt getrokken, tips vragen over wat je kan maken mag wel.

• Hoe heet je?

• Hoe oud ben je?

• Wat zijn je hobbies?

• Wat is je lievelingskleur?

• Iets wat je interesseerd?

• Heb je huisdieren? (Watvoor etc)

• Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.)

• Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten?

Deelnemers:

1. rozepinguinx
  2. intervention
  3. strawberrycakes
  4. klaasjanvaak
  5. lavender (was femstylee)
  6. cococindy
  7. cxmille
  8. chocolate_dreams
  9. lovexxtjitske
  10. miss_marc
  11. pompompoen
  12. xbijou

Er kunnen geen mensen zich meer aanmelden
Zondag 13 maart worden de lootjes getrokken en dan hebben we 3 weken de tijd.
2april moeten de swaps op de bus.

craftswap2
thema:
Deadline: 3 weken na het trekken van lootjes
Deelnemers craftswap 2

1.rozepinguinx
2.Miss_Marc
3.VoodooQueen
4.Lovexxtjitske
5.xBijou
6…

Hoe heet je? Nina

• Hoe oud ben je? 18
  • Wat zijn je hobbies? Gitaar spelen, zingen, snowboarden, muziek, mode en kunst
  • Wat is je lievelingskleur? rood & groen
  • Iets wat je interesseerd? Muziek, Kunst en mode
  • Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.) Fimo, sieraden, kleding vanalles eigenlijk :slightly_smiling_face:
  • Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten? Ik heb maat M

Ik ben benieuwd of het wat word, maar: I’m in (:
[b]

• Hoe heet je?[/b] Jiska
    - Hoe oud ben je? 21
    - Wat zijn je hobbies? Naaien, koken, kunst, haken, schilderen, stappen enz.
    - Wat is je lievelingskleur? Heb ik niet, vanalles: okergeel, paars, beige enz. [b]
  • Iets wat je interesseerd?[/b] Katten :3 ik hou heel erg van dieren & schattigheid enzo :3
    - Heb je huisdieren? (Watvoor etc) Bij m’n ouders thuis een kat.
    - Wat kan je zelf maken? Kleding, amigurmi, sjaals, schilderijtjes… vanalles.

- Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten?
Ik heb maat 40/L, alles met uiltjes, hertjes, snorren, bloemenprints en andere overdosisen cuteness zijn nice. But everything goes wat mij betreft.

rozepinguinx, doe je zelf ook mee?

Ja dat wil ik wel,
wilde eigenlijk eerst even kijken of er animo was.
dan vul ik zelf het lijstje ook even in
-Hoe heet je?Iris

• Hoe oud ben je?16
  • Wat zijn je hobbies?Dansen, Theater, Postcrossing, naaien
  • Wat is je lievelingskleur? Elke kleur
  • Iets wat je interesseerd? Ik vind vooral dans heel leuk, om te doen en te bekijken, theater ook. En kaarten krijgen,schrijven en verzamelen
  • Wat kan je zelf maken? Kleing,sieraden, van alles

Ik doe ook mee, lijkt me wel leuk!

• Hoe heet je? Lisa
  • Hoe oud ben je? 19
  • Wat zijn je hobby’s? Jiujitsu ( en andere vechtsporten ), kleding en knutselen.
  • Wat is je lievelingskleur? Groen
  • Iets wat je interesseert? Ik vind het leuk om te trainen voor jiujitsu, maar daarnaast boeien judo en hanbojitsu me ook heel erg. Ik vind het heerlijk om te winkelen of te knutselen. Ik hou van nieuw. Nieuwe kleding, nieuwe make-up, nieuwe haarborstel, nieuwe wat dan ook!
  • Heb je huisdieren? (Wat voor etc. ) Ja een kat
  • Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.)
    Ik kan vrijwel alles, kleding naaien of sieraden maken. Ook vind ik met papier werken heel leuk!
  • Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten? Handig van intervention, je maat erbij. Ik heb maat S van kleding, maar heb wel erg dunne armen en benen (wel lang haha)
  • Hoe heet je? Femke
  • Hoe oud ben je? 13
  • Wat zijn je hobbies? DIY-en, fotograferen, nail-art, koken… Veel creatieve dingen. :grinning:
  • Wat is je lievelingskleur? Eigenlijk houd ik niet echt van hele vrolijke kleuren, doe mij maar zwart/wit. Of spijkerstof. Vind ik ook geweldig <3
  • Iets wat je interesseerd?Creativiteit interesseert me. Haha. xD
  • Heb je huisdieren? (Watvoor etc) 1 konijn van bijna 5 jaar, Snibbel.
  • Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.) Sieraden, kleding eigenlijk best veel dingen. :slightly_smiling_face:
  • Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten?[b]Ik heb oorbellen, kleding maat s voor shirtjes. Dus als je daar iets mee wil, dat kan. Verder nog 5 dingen die me inspireren :
  1. Snorries :grinning:
  2. Cupcakes
  3. Fototoestellen xD
  4. Uilenkettingen,ringen
  5. Bloemen
    Verder houd ik heel veel van leuke sieraden :slightly_smiling_face: En wil ik al heel graag een leuke ketting met een uiltje EN eentje met een snorrie EN eentje met een cameraatje (als liefste, want dat is m’n hobby #1) eraan. Maar ik heb er nog nooit eentje gevonden die ik echt leuk vindt. Verder houd ik ook van bloemenprintjes op shirtjes. En verder… laat je creativiteit invrije loop en maak er iets moois van![/b]
  • Hoe heet je?
    Cindy
  • Hoe oud ben je?
    15 jaar
  • Wat zijn je hobbies?
    Zelf dingen maken [DIY], koken, knutselen, postcrossing, swappen (ik heb een Swap topic, als je de link wil, note me).
  • Wat is je lievelingskleur?
    Heb ik niet. Turkoois vind ik wel mooi, niet blauw iig.
  • Iets wat je interesseerd?
    Mode (vintage. maar sexy&modern is ook helemaal cindy), ik ben shopverslaafd maar ben bezig met afkicken (:
  • Heb je huisdieren? (Watvoor etc)
    Een hond [cairn terrier]. Ze heet Eevee en is 10jaar. I love her damn much!
    Sieraden, t-shirts met transferpapier. Uhm tsja, van alles. Op youtube zit ik bij een DIYkanaal.
  • Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten?
    I love vintage, kettingen, ringen, snorren, uilen, jurkjes en taillerokjes. Maat 34/36/XS/S. Ik heb oorgaatjes!

Ik heb nu iedereen in de beginpost gezet.
iemand misschien een idee hoeveel deelnemers handig is?

• Hoe heet je? Camille
  • Hoe oud ben je? 13
  • Wat zijn je hobbies? Heel soms nog voetbal, knutselen [geen baby dingen ofzo, maar meer shirts betekenen etc.], tekenen, films kijken, winkelen, kleding ruilen via girlscene ;d, bloggen, mode en zit nu op fitness.
  • Wat is je lievelingskleur? Okergeel, oranje, rood.
  • Iets wat je interesseerd? Mode, bloggen, en heel veel shoppen.
  • Heb je huisdieren? (Watvoor etc) Nee.
  • Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.) Dingen met transferpapier, of leuke prints op shirts tekenen, kettingen ontwerpen+uitwerken, leuke creaties maken met kleding, maargoed, dat telt niet echt, en vast nog wel meer wat ik nu vergeet. [Ik kan heel soms naaien ;d]
  • Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten? Ik heb qua kleding maat 36, dus een S, en ook wel eens een M. Ik ben dol op uilen, eigenlijk meer verslaafd, 't zelfde geldt voor strikjes of alles met een print van hartjes.
    edit; kettingen vind ik ook geweldig, armbanden minder, en ik heb gaatjes, al draag ik niet altijd oorbellen.

Oh en ik had nog een vraagje;
mag je maar éen ding in de envelop doen, of mogen het ook meerdere dingetjes zijn?

Ik denk dat dit wel een mooi groepje is. Hoe groter de groep, des te meer afhakers je op ten duur krijgt.

Oke, ik laat het nog wle een dag open als er nog mensen heel graag mee willen doen.
Ik denk dat het wel leuk is om er meerdere dingetjes in te doen. Maar niet heeel erg veel, anders krijg je zo’n groot verschil in de enveloppen denk ik.

Oké! Ja ik snap wat je bedoelt, gewoon 1 groot ding en 2 kleine ofzo of meerdere kleine. (:

Ik ga vanaf maandag op vakantie tot vrijdag,
Wordt er volgende week iets bekend gemaakt/getrokken ?

Ik ga 30april op vakantie. Dat is nog een eind weg, ja, maar ik weet niet wanneer we het op moeten sturen etc. ?

Hee!
Ik doe zeker mee :grinning:

• Hoe heet je? Rieke
  • Hoe oud ben je? 12
  • Wat zijn je hobbies? DIYen, bakken (en daarna eten of course :wink: ), zingen, breien, haken, naaien, girscenen…
  • Wat is je lievelingskleur? Heb ik niet echt, eigenlijk bijna alle kleuren behalve bruin, zwart enzo.
  • Iets wat je interesseerd? shoppen, mode, muziek.
  • Heb je huisdieren? (Watvoor etc) 2 konijnen; Daantje & Snuffel :grinning:
    http://i52.tinypic.com/2ms29ow.jpg
    (sorry beetje grote foto xD
  • Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.) Euuhm, vanalles eigenlijk …
  • Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten? Heb maat XS, heb oorbelgaatjes en dat was het :wink:

Liefs! en ik hoop dat ik nog mee mag doen :grinning:

Misschien is het handig om nu data en deadlines vast te stellen?

Ik zou er denk ik nog bij willen… ik zeg vanavond nog wel even of ik het echt ga doen… Alleen ik weet niet zo goed of ik wel iets kan maken… (anders doe ik wle mee aan de gewone swaps)
Maar wat zou je bijvoorbeeld kunnen maken??