Craft Swap 5

Hee allemaal!

De vorige Craft Swap (zie Craft Swap 4) was niet zo’n succes helaas. Meer dan de helft heeft niets ontvangen, of in ieder geval niets meer laten weten in het topic. Daarom heb ik besloten een nieuwe Craft Swap te openen met nieuwe regels in de hoop dat het deze keer wel goed zal gaan!

Wat is een Craft Swap?
Bij een Craft Swap trek je lootjes (net zoals met Sinterklaas/Kerst ed), en je maakt iets leuks voor degene die je hebt getrokken. Denk aan fimo, kettinkjes, armbandjes, enzovoorts. Als je het af hebt stuur je het op, en je bent klaar! daarna krijg je natuurlijk zelf ook nog iets leuks thuisgestuurd van degene
die jou had getrokken!

Regels

• Je werkje(s) moeten eigenlijk wel in een envelop passen. Dit is meer voor jezelf, je kunt het dus wel met de pakketpost versturen, maar dan zijn de verzendkosten erg duur, dus probeer het niet té groot te maken.
  • Pak je werkje goed in. Denk aan bubbeltjesenveloppen, inwikkelen met keukenpapier/kranten oid zodat de swap heel aankomt bij de getrokken persoon.
  • Maak foto’s van je swap voordat je het verstuurt. Zo weten we, dat als je swap door de fouten van de post niet aankomt, je wél iets had gemaakt.
  • Doe je best op wat je maakt, dit zal de ander ook doen!
  • Stuur het op tijd op! Een uiterlijke datum is ook een uiterlijke datum. Zorg dus dat je het uiterlijk op die dag verstuurt. Als er iets tussenkomt moet je mij even noten + de persoon die je had getrokken, dan laat ik diegene weten dat de swap wat later komt.
  • Onderling niet praten over wie je hebt getrokken etc, dat is niet zo leuk.
  • Géén vieze spullen in/bij de swap stoppen. Het is geen Sinterklaas-surprise waarbij de getrokken persoon moet gaan zoeken naar een ‘cadeautje’ in de vieze troep.
  • Maak een briefje met je Girlscene-en echte naam, en stop dat bij de swap.

Wie doen er mee?

• Elise2
    -
    -
    -
    -

De deadline wordt (ongeveer) 3 weken na het trekken van de lootjes via www.lootjestrekken.nl!
Kom(en) je/jullie nou echt tijd te kort, dan passen we het aan!

Door de deelnemers in te vullen vragenlijstje

• Hoe heet je?
  • Hoe oud ben je?
  • Wat zijn je hobby’s?
  • Wat is je lievelingskleur?
  • Wat vind je interessant?
  • Wat kan je zelf maken?
  • Wat is handig om te weten voor degene die jou heeft getrokken? (oorbelgaatjes, kledingmaat, wat je absoluut wel-of absoluut niet wilt etc.)

Veel succes!

:heart:

lijkt echt wel leuk :astonished:
maar ik woon in belgië en dan stijgen de verzendkosten als ik iets naar nederland moet sturen :wink:

O ja @IceQueen_!
Maar weet jij wat de verzendkosten naar België zijn (twee postzegels)?
Want als dat niet veel uitmaakt met gewoon naar Nederland vind ik het niet zo’n probleem hoor :stuck_out_tongue:

@Piccolo;
Mssn is het handig dat je een lijstje maakt, van wie er wel en wie er niet hebben opgestuurd, of wie er wel en wie er niet hebben gekregen van de vorige keer, zodat je het een beetje bij kunt houden, mochten ze zich weer aan melden, dan kan je ze een waarschuwing geven, zodat je nu meer zekerheid hebt of je betrouwbare meiden heb, ja of nee…

@piccolo
geen idee
maar als jij praat over kledingmaat… kleren gaat niet echt passen in 1 envelop :stuck_out_tongue:

@IceQueen_
Ja, je mag natuurlijk iets van kleding maken, maar dan worden de verzendkosten wel duurder. Als je het in een plastic zakje opstuurt bijvoorbeeld wordt het toch wel gauw 1,38 euro. Niet dat dat nou vreselijk veel is, maar je kunt ook gewoon iets van fimo maken ofzo!

en @ Kimmie_NL
Dat heb ik ook gedaan, maar het werkte niet echt. De helft had gewoon niet ingeleverd :frowning_face:

@Piccolo;
Nou dan lijkt het me simpel, dan doen die sws niet mee… klaar… want dat isnatuurlijk niet eerlijk tegenover alle andere, en mssn weten sommige meiden ook wie niet hebben opgestuurd, en als ze die dan weer zien staan, melden ze zich niet meer aan…

Je kan evt een ban list maken, zo van die, en die, etc mogen niet mee doen, en dan ook de reden vermelden waarom niet, zodat iedereen die wel serieus is, dat kan zien, en dus weten dat jij de touwtjes in handen heb… zo ver je natuurlijk kan dan he… komt al een stuk gerustellender over… lijkt mij…

Nee, want zij zeggen dat het door de post komt. Dat TNT het dus zoek heeft gemaakt. Daarom heb ik nu besloten dat iedereen foto(‘s) moet maken voordat je de swap verstuurt. Zo weet iedereen dat je wel een swap gemaakt hebt en dat je er dus niets aan kunt doen. Mijn swap was ook niet aangekomen, maar ik heb wel foto’s gemaakt. Van de anderen weet ik niets helaas :’’’(

Ok… maja, dan kunnen ze ook gewoon een foto maken, van wat ze al eerder hebben gemaakt, en dan als nog niet opsturen… dus dan kan je er beter een thema aan geven, zodat je echt kan zien dat het aan dat thema voldoet, zodat je er meer zeker van kan zijn dat ze het echt hebben gemaakt voor de swap, begrijp je wat ik bedoel?

Ja, dat was ook mijn idee :slightly_smiling_face:

ja beter… een beetje gek thema… lol… ben benieuwd wat je voor thema gaat verzinnen… ik houd je topic in de gaten…

Ja, ik weet nog niet zeker of ik een thema ga doen, maar ik denk het wel haha. Ligt eraan of ik wat leuke dingetjes weet :slightly_smiling_face:

nou ja kijk maar… ik ziet het allemaal wel…

up!

• Hoe heet je? Elise :slightly_smiling_face:
  • Hoe oud ben je? 17
  • Wat zijn je hobby’s? Tekenen, interpals, modeboekjes verzamelen enzooo, weheartit.com
  • Wat is je lievelingskleur? Van die ouderwetse kleuren die nu weer ín zijn :grin: (Die zachte groen, lichtgrijs, zachte bordeauxrood/roze ofzo etc, )
  • Wat vind je interessant? Fotografie
  • Wat kan je zelf maken? Uhm… ik weet zo even niks te verzinnen, maar ik kan wel dingen maken. :")
  • Wat is handig om te weten voor degene die jou heeft getrokken? Ik ben verliefd op armbandjesss. En al helemaal verliefd op veertjes… :3 Ik heb geen oorbelgaatjes, en mijn kledingmaat is M. (:

Ik doe weer mee!

• Hoe heet je? Janine.
  • Hoe oud ben je? 13
  • Wat zijn je hobby’s? Bloggen, shoppen, dansen, zingen.
  • Wat is je lievelingskleur? Pastelkleurtjes.
  • Wat vind je interessant? Mode, fotografie.
  • Wat kan je zelf maken? Oorbellen, hangertjes, dingetjes van fimo, ringen en ik kan naaien.
  • Wat is handig om te weten voor degene die jou heeft getrokken? Ik heb oorbellen gaatjes, maat S/36/34.

Doe jij ook weer mee Annemieke?

Leuk Janine!
En ja, ik doe ook weer mee :slightly_smiling_face:

Superleuk! Ik wil heel graag meedoen, enkel ben ik van België, maar hopelijk is dat nu geen ramp?

*Je naam en je GS naam: Leontien - Hoops
*Wanneer je op vakantie gaat en wanneer je weer terugbent: (Dit ivm met de sluitings datum) niet meer.
*Je leeftijd: 16
*welke kleuren vind je mooi: bordeau, okergeel, kaki, … (herfstkleuren)
*Welke kleuren totaal niet: felle dingen, …
*Wat vind je leuk om te krijgen: leuke handgemaakte dingetjes , ik ben een nogal nostalgisch persoon, de charme van oude dingen is ook altijd fijn. (Dingen in de stijl van de Flow (magazine als je dat kent…))
*Je hobbie’s: Jeugdbeweging, Fotografie (analoog vooral), Film, Theater (maken, kijken, spelen) , …
*Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten? Orgineel uit de hoek komen? Verras jezelf :wink:

(ja gewoon mezelf gekopiëerd uit het ander topic… )

@ Hoops
nee hoor, totaal geen ramp :slightly_smiling_face:
De verzendkosten (twee postzegels meestal) zullen toch niet zó veel gaan worden voor naar België?