Hee allemaal!
De vorige Craft Swap (zie Craft Swap 4) was niet zo’n succes helaas. Meer dan de helft heeft niets ontvangen, of in ieder geval niets meer laten weten in het topic. Daarom heb ik besloten een nieuwe Craft Swap te openen met nieuwe regels in de hoop dat het deze keer wel goed zal gaan!
Wat is een Craft Swap?
Bij een Craft Swap trek je lootjes (net zoals met Sinterklaas/Kerst ed), en je maakt iets leuks voor degene die je hebt getrokken. Denk aan fimo, kettinkjes, armbandjes, enzovoorts. Als je het af hebt stuur je het op, en je bent klaar! daarna krijg je natuurlijk zelf ook nog iets leuks thuisgestuurd van degene
die jou had getrokken!
Regels
- Je werkje(s) moeten eigenlijk wel in een envelop passen. Dit is meer voor jezelf, je kunt het dus wel met de pakketpost versturen, maar dan zijn de verzendkosten erg duur, dus probeer het niet té groot te maken.
- Pak je werkje goed in. Denk aan bubbeltjesenveloppen, inwikkelen met keukenpapier/kranten oid zodat de swap heel aankomt bij de getrokken persoon.
- Maak foto’s van je swap voordat je het verstuurt. Zo weten we, dat als je swap door de fouten van de post niet aankomt, je wél iets had gemaakt.
- Doe je best op wat je maakt, dit zal de ander ook doen!
- Stuur het op tijd op! Een uiterlijke datum is ook een uiterlijke datum. Zorg dus dat je het uiterlijk op die dag verstuurt. Als er iets tussenkomt moet je mij even noten + de persoon die je had getrokken, dan laat ik diegene weten dat de swap wat later komt.
- Onderling niet praten over wie je hebt getrokken etc, dat is niet zo leuk.
- Géén vieze spullen in/bij de swap stoppen. Het is geen Sinterklaas-surprise waarbij de getrokken persoon moet gaan zoeken naar een ‘cadeautje’ in de vieze troep.
- Maak een briefje met je Girlscene-en echte naam, en stop dat bij de swap.
Wie doen er mee?
- Elise2
-
-
-
-
De deadline wordt (ongeveer) 3 weken na het trekken van de lootjes via www.lootjestrekken.nl!
Kom(en) je/jullie nou echt tijd te kort, dan passen we het aan!
Door de deelnemers in te vullen vragenlijstje
- Hoe heet je?
- Hoe oud ben je?
- Wat zijn je hobby’s?
- Wat is je lievelingskleur?
- Wat vind je interessant?
- Wat kan je zelf maken?
- Wat is handig om te weten voor degene die jou heeft getrokken? (oorbelgaatjes, kledingmaat, wat je absoluut wel-of absoluut niet wilt etc.)
Veel succes!