Craft swap 2

Hallo allemaal,
omat er al zoveel mensen om een vervolg vragen hier de tweede craft swap.
Dezelfde regels als de vorige keer:
Bij deze craft swap is het dus de bedoeling dat je iets craft (maakt dus) voor iemand anders. Dit kan iets van fimo zijn, een siraad, iets wat je genaait hebt etc.
Het is wel de bedoeling dat je helemaal zelf iets maakt. Natuurlijk mag je daarvoor wel dingen aanschaffen als je iets nodig hebt ofzo

Regels;

• Je werkje moet in een envelop passen. (Zo houd je de verzendkosten laag)

• In de envelop moet een briefje zitten met daarop jou naam (en je girlscene naam).

• Doe je best op wat je maakt, dat zal de ander ook doen.

• Zorg dat het op tijd klaar is! En mocht het echt niet lukken, informeer mij, dan zal ik degene informeren die je hebt getrokken.

• Onderling niet bespreken over wie je hebt getrokken, tips vragen over wat je kan maken mag wel.

• Hoe heet je?

• Hoe oud ben je?

• Wat zijn je hobbies?

• Wat is je lievelingskleur?

• Iets wat je interesseerd?

• Heb je huisdieren? (Watvoor etc)

• Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.)

• Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten?

craftswap2
thema:
Deadline: 3 weken na het trekken van lootjes
Deelnemers craftswap 2
1.rozepinguinx
2.Miss_Marc
3.VoodooQueen
4.Lovexxtjitske
5.xBijou
6.strawberrycakes
7.Vanilla_Kisses
8.ariekje

9.xthatgirlx
10. intervention
11.NONO
12.VoodooQueen
13.appieeee
14.Aardbeienijs
15.femstyleee
16.AmericaToday
17.PetiteChouette
18.neeisnee
19.fubette
20.xirmax
Er kunnen zich geen mensen meer aanmelden

Deze craftswap krijgt een thema, ik dacht aan het thema lente/zomer.
Als iemand een ander idee heeft, post het!

- Hoe heet je? Jiska
- Hoe oud ben je? 21
- Wat zijn je hobbies? Naaien, koken, kunst, haken, schilderen, stappen enz.
- Wat is je lievelingskleur? Heb ik niet, vanalles: okergeel, paars, beige enz.
- Iets wat je interesseerd? Katten :3 ik hou heel erg van dieren & schattigheid enzo :3
- Heb je huisdieren? Bij m’n ouders thuis een kat.
- Wat kan je zelf maken? Kleding, amigurmi, sjaals, schilderijtjes, sleutelhangers, broches… vanalles.

- Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten?
Ik heb maat 40/L, alles met uiltjes, hertjes, snorren, bloemenprints en andere overdosisen cuteness zijn nice. But everything goes wat mij betreft.

IEDEREEN MEEDOEN! DE VORIGE KEER WAS HARTSTIKKE LEUK (:

- Hoe heet je? Tjitske
- Hoe oud ben je? 14
- Wat zijn je hobbies? Colorguard & Paardrijden
- Wat is je lievelingskleur? knal roze, turquase en limegroen ( ook wel pastel tinten)
- Iets wat je interesseerd?

• Mode
  • Cupcakes
  • Katty parry
    - Heb je huisdieren? (Watvoor etc) 2 katten (en binnenkort kittens) 3 konijen en hamster en vissen
    - Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.)
  • leuke dingen van papier, fimo (niet zo heel goed ) orginele dingentjes
    Ik heb orbellen gaatjes en draag vaak sieraden ik hou heel veel van vintage en vind cupcakes en snorren ubber hip !!
    ik heb maat s/m 36/38 en hou heel veel van prints en bloementjes
    (niet van kuisje meisje oorbellen XD & ik gebruik geen mobiel )
    'xx

Zou echt graag willen mee doen, maar ik heb geen tijd :frowning_face:

Ik denk dat ik deze keer niet mee ga doen. Ik heb niet zo heel erg veel tijd en heb ook nog DIY kanaal en daar heb ik al bijna geen tijd voor…
Maar het was héééél erg leuk :grinning:

Ik doe meee!

ik zou heel graag mee willen doen maar ik ga morgen voor 10 dagen op reis D:

- Hoe heet je?
Michelle.
- Hoe oud ben je?
14 jaaar,
- Wat zijn je hobbies?
Zingen, Acteren & Atletiek!
- Wat is je lievelingskleur?
Babyroze, Lichtblauw, Alle zomerse & vrolijke kleuren!
-Iets wat je interesseerd?
Creativiteit, Dieren & Schattige dingetjes.
- Heb je huisdieren? (Watvoor etc)
Jaaa, 5 katten, 1 hond, 2 konijnen & vissies.
- Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.)
Echt heeel veel, kleding, t-shirt, fimo, amigurumi, dingen met vilt, dingen met papier. vanalles.

• Ik heb al 1 hele mooie ketting & 1 armband. Die draag ik altijd, dus die hoef je niet te maken haha. Ik heb het niet zo op sieraden. :stuck_out_tongue:
  • Ik heb een samsung star met een bijpassend hoesje&alles.
  • Ik hou heel erg van schattige dingetjes, (zoals: liefpatroontjes, aardbeitjes, bloemetjes, uiltjes, hertjes, snorren, kersen, cupcakes etc.)
  • Ik heb kleding maat S/M of 36/38, dat verschilt bij mij altijd.
  • Ik heb superlange benen, dus rokjes staan me niet.

Het was echt leuk vorige keer dus iedereen, doe mee!
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd! :grinning:

Doe wel mee als je echt iets leuks maakt he XD!!
& tijd hebt XD
'xx hoop dat er veel aanmeldingen komen !!

Ja, ergaat echt best wat tijd in zitten, en hetzou zonde zijn als je mee doet, maar eigenlijk niks voor iemand anders kan maken.

Hoe heet je? Iris

• Hoe oud ben je? 17
  • Wat zijn je hobbies? Dansen, theater, scrapbooking, naaien, uitgaan
  • Wat is je lievelingskleur? Ik vind heel veel kleuren leuk, maar vooral geel,rood,blauw
  • Iets wat je interesseerd? Andere culturen en talen interesseren me, theater en dansvoorstellingen en heel veel leuke schattige dingen
  • Heb je huisdieren? (Watvoor etc) nope, ben niet zo goed met dieren
  • Wat kan je zelf maken? Dingen met de naaimachine(tassen,jurkjes rokjes) fimo, sieraden, dingen met papier
  • Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten? Ik heb voor schirt maar s/m en rokjes maat m/l Ik vind sieraden superleuk en heb oorbel gaatjes.Ik hou ook van tassen en rokjes:) Verder, als iets een hoog knuffelgehalte heeft dan vind ik het meestal heel erg leuk.

lijkt me super gaaf om mee te doen :grinning:

• Hoe heet je? arike
  • Hoe oud ben je? 16
  • Wat zijn je hobbies? haken, schilderen, tekenen, naaien, met hout werken, gewoon creatief bezig zijn & piano spelen
  • Wat is je lievelingskleur? rood
  • Iets wat je interesseerd? mode, natuurkundige dingen, natuur, scheikunde, kleuren :wink:
  • Heb je huisdieren? (Watvoor etc) ja, een kat… Jozefien…
  • Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.) best veel… iets haken, kleding, schilderen…
  • Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten? [b]- ik ben christelijk
  • mn kamer is knalrood met grijs en zwart
  • houd van aparte dingen
  • heb meestal maat 38/M ongeveer…
    [/b]
  • Hoe heet je? Cassandra
  • Hoe oud ben je? 18 jaar
  • Wat zijn je hobbies? Creatief bezig zijn!
  • Wat is je lievelingskleur? Roze, creme, taupe
  • Iets wat je interesseerd? veel lieve schattige dingetjes! hihi
  • Heb je huisdieren? (Watvoor etc) ja! een lieve kat (pepper), en geen huisdieren (ze staan buiten) maar 4 pony’s! Welsh A ( Yanda, Beauty, Lucky & Scarlett)
  • Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.)
    Het Sweet Thing topic is van mij ( http://forum.girlscene.nl…koop/list_messages/178804 )
    en voor de rest kan ik nog wel meer dingen met de hand maken of achter de naaimachine:)- Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten?*
  • ik hou van lieve schattige dingetjes:) vooral bloemen printjes (dan ben je bij mij altijd aan het goede adres haha)
  • Ik maak zelf mobiel hoesjes dus die heb ik ook al!
  • kleding is bij mij altijd een ramp dus dat hoeft niet;p
  • ik ben dol op accesoires :grinning:

Ik weet niet of ik nog mee kan doen… maar ik stuur dit toch maar!

• Hoe heet je? Carlijn
  • Hoe oud ben je? 15 jaar
  • Wat zijn je hobbies? Shoppen, creatief bezig zijn!
  • Wat is je lievelingskleur?Oranje
  • Iets wat je interesseerd? Mode, leuke schattige site`s met leuke schattige dingetjes!
  • Heb je huisdieren? (Watvoor etc) één kat : Boe (ja… dat is zijn naam)
  • Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.)Ik kan fimoën , schilderen , sieraden maken, etc.
  • Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten? Ik hou van schattige dingen, ik heb maat 36!

Hopelijk kan ik nog meedoen ;$

tuurlijk kan je nog meedoen, ik zet je erbij!

haha gelukkig! wanneer krijg ik te horen wie ik heb getrokken met lootjes ? :blush:

we gaan lootjes trekken met lootjestrekken.nl daar krijg je bericht van.
strwaberrycakes, wil jij dat weer regelen?

• Hoe heet je? Charlotte
  • Hoe oud ben je? 15
  • Wat zijn je hobbies? Scrapbook maken, lezen, knippen plakken, naaien, shoppen, koken, piano spelen en emt vriendinnen leuke dingen doen!
  • Wat is je lievelingskleur? Ik hou van felle kleuren, neon ofzoiets. Maar vooral apart.
  • Iets wat je interesseerd? Kleding, mode.
  • Heb je huisdieren? (Watvoor etc) 2 katten, Eddie en Becky.
  • Wat kan je zelf maken? (Liefst met foto erbij, is altijd leuk, maar hoeft niet.) Hmm. Ik heb helaas geen foto’s maar ik kan wel veel maken hoor!
  • Iets wat jij handig vind voor degene die jou getrokken heeft om te weten? Ik ben dol op aparte dingen. Ik heb bijvoorbeeld een meloen tas maar ook een potlood tas. Hoe gekker hoe beter! Zolang het maar opvalt! Kleding maat S/36, heb geen oorbel gaatjes!

Natuurlijk, dat regel ik. Tot wanneer is dan de officiële deadline voor het inschrijven?

Geen idee, over een paar dagen als we genoeg mensen hebben.
Moetende mensen die voriger keer meededen weer hun gegevens sturen of heb je die nog?