Crack nagellak

Heeeey,

Ik heb al heel lang overal gezocht naar crack nagellak en mood nail polish (hadden ze niet bij de claire’s), maar ik heb nog geen van beide gevonden. :frowning_face:
Weet iemand misschien waar je die kan kopen? :slightly_smiling_face:

Ken alleen webshops

Douglas dan? nee ik weet niet.

geen idee… ik zoek ze ook al een tijdje… misschien toch dan via internet…

boozyshop.nl van barry m is crackle.
in de winkels in nl is geen van beide te koop
china glaze komt ook met een crackle collectie

Crack nagellak komt binnekort uit met de nieuwe O.P.I collectie van Katy Perry :slightly_smiling_face:
De moodnailpolish kan je volgens mij idd alleen op internet krijgen, of je moet toevallig even naar Engeland willen vliegen, want daar hebben ze hem wel bij de Claire’s.

ze verkopen crack nagellak op mn ma’s werk. van pupa. ik ben het verder nog nergens tegenkomen.

Uhm, Barry M heeft er een, en ook ChinaGlaze. Volgens mij heeft Pupa (Verkoop op verschillende plaatsen in NL) er ook een.
Zoek ze zelf ook nog.

OPI komt in januari met een crack maar die is wel 13,95

ik heb die van barry m. Mijn zus heeft hem uit Engeland meegebracht,hij is overigens erg goed!

ik heb die crack nailpolish besteld op http://www.alicejohavesentials.nl/
hij was binnen 2 weken binnen.

Mocht je in de buurt van de Duitse grens wonen, in de DM drogisterijen verkopen ze een zwarte en een zilvere crack polish van P2, voor ¤1-nogwat!

Ik heb er een van P2, maar dat merk hebben ze niet meer in Nederland geloof ik. Ik heb het in Duitsland gekocht.
Verder heeft pupa er een, dit merk kun je volgensmij vinden bij de DA, Mooi en Pour-Vous filialen en misschien nog andere winkels.

En dan heb je idd nog Barry M, en china glaze en Opi krijgen ze idd begin volgend jaar ook.

Ik vind crack nagellak er erg mooi uit zien, ik heb ze zelf alleen nog niet:(

ik heb van Alessandro een crack nagellak setje gekocht, bij de Douglas
‘‘Crash Nailpolish’’ heet het

dankjullieee! <3
ik ga elk jaar naar de dm in duitsland dus dit jaar ga ik de crack nagellak halen! :grinning:

nicee, hoeveel kostte die? $

Je kan ze gewoon bij de DA kopen, ik heb ze daar ook gekocht.

DA drogist 11.95*

dat is best duur =p
ik ga wel eerst naar de dm :grinning: