CPE Tekenen

Heee Meiden!

Ook dit jaar is er weer een Centraal Praktisch Examen Tekenen!
doe jij hier ook examen in? (mavo4) (geld dit onderwerp ook voor havo etc?)

Het onderwerp van dit jaar is, ROEM!

Hebben jullie al ideeën voor ROEM?

Officieële CPE TEKENEN topic?

Elkaar helpen, tips geven, ideeën uitwisselen?

Liefs, x

Zou het erg leuk vinden als ik dit ook zou hebben… Helaas zit ik in 6vwo en heb ik alleen een CE kunst beeldend… Mijn praktijk gedeelte heb ik al afgerond (met een 7.6 hihi). Maar succes ermee alvast, heb je al ideeën?

Ik zoek mensen die ook slachtoffer zijn van het verschrikkelijke TEHATEX CPE! Wat doen jullie ermee?

Sorry, offtopic. Zelf heb ik geen tekenen, dat wordt bij ons niet aangeboden helaas. Upje voor jou, succes bij je examen!

naah, jammer!! super goed!!!

dankjewel… naja een beetje, mijn lerares vertelde dat t ook een eerbetoon aan iemand kan zijn
dus ik dacht gelijk aan mijn moeder… of aan soldaten die voor ons land hebben gestreden of
nu aan het strijden zijn voor de andere landen , voor de vrijheid… lastig hahahax

aaah jammer, wat is theatex? t staat wel in mijn boekje als afkorting, wat doe je daar precies?
jammer dat t niet wordt aangeboden, t kan erg inspirerend, rustgevend, hoofdleegmakend zijn haha.

haha dankjewel! SUCCES!!!

ik kan echt niks bedenken…. heb morgen mn eerste les en ik ga echt doooddd. ik heb te veel ideeën, maar te gelijk ben ik blanco :flushed:

naah, komt goed!!

ik denk dat ik een portret ga maken van mijn favoriete zangeres,
en als achtergrond dingen die bij haar horen ofzo…

heb jij al iets???