Cowboysbag name tag

Hallo,

Sorry als ik onnodig een topic maak, maar ik kon er niks over vinden.
Ik heb dus een cowboysbag gekocht. The bag small.
Alleen thuis kwam ik er achter dat er niks in het naam plaatje zit terwijl ik dacht dat daar een merkje met de tas naam in hoort? Alleen weet ik dat niet zeker.
Ik wil het graag zeker weten voordat ik de winkel terug bel.

Alvast bedankt.

Ik ben gelijk even gaan googlen voor je. Het naamplaatje hoort er inderdaad in te staan. Zou jij een foto willen maken van je tas?

Ahh dankje, ik had zelf al gegoogled alleen ik kon niks vinden over het naam plaatje.
Ja alleen weet ik niet hoe ik hier foto’s plaats maar ik zal het even uitzoeken :stuck_out_tongue:

Als je je foto upload bij Tinypic dan kun je daar de ‘url’ kopieeren, en die kun je dan hier plaatsen. Je moet de url dan wel [img] hier tussen [*/img] zetten (zonder sterretje).

Bedankt, ik hoop dat het goed is zo.

Ik heb de winkel gebeld, en ze zeggen dat sommige tassen dat gewoon niet hebben. Ze heeft even gekeken naar de andere tassen in de winkel en er waren meerdere die het niet hadden. Dus dan zal het wel zo horen. Bedankt voor de hulp in elk geval.

Het hoort er wel in te zitten en het ligt niet aan wat voor tas je koopt! Bel ze terug en dat ze er desnoods maar een uit een andere tas moeten halen.

Ik vind het zo vreemd want ik dacht ook echt dat het zo hoorde, maar ik had hetzelfde meisje aan de telefoon die me de tas verkocht heeft en ze zei dat ze had gekeken bij de andere tassen en dat het niet in The bag small zat maar wel in de grote. Ik denk dat ik morgen gewoon terug bel en dan hopen dat ik een andere medewerkster aan de lijn krijg. Het is echt vervelend want als ik hem moet ruilen kost een treinkaartje me weer 13 euro.

Wel een héle mooie tas overigens !

ik heb the bag small en daar zit wél een kaartje in!
hoort er gewoon in te zitten, denk ik…

Dat is toch gewoon raar dat het niet in de kleine zit maar wel in de grote terwijl er wel hetzelfde naam label dingetje aan hangt, dan klopt er iets niet hoor…

Ik heb ze direct maar weer gebeld en ik kreeg een andere medewerkster aan de lijn.
Ze zei dat ik hem wel kon ruilen dus een vriendin van me gaat vrijdag een andere voor me halen.
Bedankt voor alle hulp in elk geval :slightly_smiling_face: