Cowboys bag

Ik ben aan het overwegen om een CowboysBag te halen, en dan de normale versie. Die zowat de meeste wel hebben, met 2 vakken voor (redelijk grote).

Ik zou hem willen gaan gebruiken voor school aankomend jaar (kappersopleiding). Dan zou ik hier alleen mijn boeken in doen, maar ik heb niet erg veel boeken. Ik heb alleen Nederlands, rekenen en mijn praktijk boeken.

Zou deze tas te groot zijn daarvoor? Ik weet namelijk niet welke grootte ongeveer normaal is op een vervolg opleiding. Stel dat deze te groot is, weet iemand of je ze dan ook iets kleiner hebt? Heb zelf al wel wat opgezocht maar kom er niet veel wijs uit.

Alvast bedankt.

Je hebt sowieso Cowboys bags in verschillende maten. :slightly_smiling_face: Met dat andere kan ik je niet helpen aangezien ik zelf nog gewoon op de middelbare school zit haha.

Ik heb zo’n soort cowboysbag, en ik gebruik hem als schooltas voor de middelbare school. Dus ja hij is zeker groot genoeg!

Het lijkt me wel passen denk ik, als je een redelijk grote neemt :slightly_smiling_face:

Ze vraagt toch juist of hij niet te gróót is in plaats van te klein? ^^

Je hebt de tas in verschillende maten. Ik had zelf perongeluk de small gekocht en daar konden de boeken echt perfect in.

Ik vraag me inderdaad af of hij niet te groot is haha.
Vind het namelijk zo lullig staan om met een mega tas te lopen met misschien 4 boeken of minder haha.

Fijn dat er ook een small is! Dan ga ik hier naar op zoek, ik heb hem liever wat kleiner.

@notevenfunny Heb je misschien een linkje waar ik deze tas in small kan vinden?

Oh en ik heb trouwens de grote versie, die dus waarschijnlijk veel te groot is voor jou!

groot is wel groot ja maar kan wel lekker veel in:)

Volgens mij heb ik degene die je bedoeld. Ik gebruik hem ook als schooltas (wel middelbare school) en neem hem ook mee naar mijn werk. Ik heb niet veel werk spullen maar ik heb altijd standaard dingen in mijn tas zitten. Ik vind hem prima daarvoor, niet te groot niet te klein! De vorm is natuurlijk wel iets anders als er weinig in zit in plaats van bomvol, maar ja dat heb je met elke tas. Ik zou hem kopen als ik jou was! Echt een enorm fijne tas!