Cowboyhoed dragen raar?

Hoi,

Ik heb een cowboyhoed gekregen van kennissen omdat zij dat heel leuk vinden staan bij mij. Hij staat ook wel leuk maar het is wel echt duidelijk een cowboyhoed… Zoiets maar dan zonder band… http://www.prijsvechter.n…wboyhoed-by-stetson-2.png Ik ga binnenkort backpacken maar ik zit te twijfelen of ik m meeneem, ik ben namelijk bang dat mensen denken dat ik uit Australië kom ofzo of dat ze het dom vinden dat ik dat ding zonder betekenis/reden draag… Wat vinden jullie?

Liefs,

Ach, als je hem leuk vindt, dan draag je hem toch? Het maakt toch niet uit of ze denken dat je uit Australië komt?

Waarom zou je je druk maken om wat andere mensen er van vinden? Als jij het maar leuk vindt en je er goed bij voelt als je het draagt!

Zeker meenemen! Als hij leuk staat waarom niet? plus hij beschermd je ook nog eens tegen de zon!

Ik vind dat juist leuk staan in de zomer :’)
Gewoon doen

Ik zou het doen, op het strand is hij echt super leuk!

Wow, veel reacties in een keer :slightly_smiling_face: Ik ga naar Oost-Europa en niet echt naar het strand enzo dus het is waarschijnlijk niet super zonnig maar dan hang ik mn gewoon aan mn backpack denk ik. Of ist alleen leuk op het strand?

Ik hou van zo’n hoedjes! :grinning:
Meenemen dus!

Zet hem op, wat maakt het uit.

Ik zou er niet mee door een drukke stad gaan lopen ofzo, maar als jij je er fijn bij voelt zou ik het lekker doen.

Echt leuk! Ik zou 'm meenemen (:

Meenemen! Als hij je staat en jij je er goed bij voelt, gewoon lekker meenemen (:

Leuke hoed zeg! Gewoon opzetten, wat kan jou het schelen!

=)

Doen :grinning:

gewoon opzetten :slightly_smiling_face:

als jij m leuk vindt moet je het gewoon doen!