Cowboybags

Hii,

Heeft er iemand van jullie al ervaringen met de Cowboybags? Dit schijnt weer een trend te worden!

Heeft iemand deze ook online gekocht? En zo ja, welke website, ben zelf op zoek na een cowboybag, maar wil hier niet 200,- voor betalen.

:hugs:

Gewoon op marktplaats kijken, daar hebben ze alle zgan cowboysbags voor ongeveer 60,-

Ik denk dat dit al lang een trend is aangezien iedereen er op mijn school mee rondliep de afgelopen 2 jaar.

het zijn mooie tassen, maar de hengsels en de band gaan snel kapot als je de tas als schooltas gebruikt. Ik gebruik 'm nu een jaar, mijn laptop past er net in. Ik denk dat ik binnenkort de band moet laten vervangen, omdat er zoveel gewicht aan gehangen heeft. Ik heb er toen 120 euro voor betaald en vond dat wel de moeite waard :slightly_smiling_face:

Het is toch al een trend? Maar ebay, marktplaats?

Ik heb dezelfde als in de beginpost staat. Heb hem ook van thelittlegreenbag.nl zoals hierboven staat.
Ik gebruik de tas nu een jaar bijna iedere dag en hij ziet er nog super uit!
Ik vind ook dat de kleur na een tijdje mooier wordt.

Ik heb hem in het donkerbruin, en heb hem zo’n 2 jaar gebruikt: nog helemaal heel! 1 keer de rits moeten vervangen, maar gelukkig was dat gratis haha.
Ik raad je aan geen donkere kleur te nemen, het nadeel: de tas geeft erg af, en elk licht kledingstuk dat je aanhebt krijgt een ‘mooie’ donkerbruine waas!..

De tassen bevallen me heel goed, heb hem afgelopen jaar gebruikt voor school. De tas kan wel tegen een stootje: Mijn flesje water heeft een aantal keren best erg gelekt niks meer van te zien het leer blijft mooi maar wel een klein nadeel dat de handvaten niet heel sterk zijn.

Ik heb zelf een cowboybag voor school en mijn boeken passen er prima in. Hij is aardig groot maar ook weer niet te lomp en heeft genoeg aparte vakken wat mij betreft. Wel is mijn tas volgensmij wat donkerder geworden… Ik denk door de regen maar ook door de spray die ik op de tas spuit zodat de regen niet door te tas heen trekt. Maar hij blijft nog steeds mooi :wink:
De tas gaat absoluut niet snel stuk en voor de rest heb ik er geen problemen mee. Zeker aan te raden!

dit is al zon 2 jaar een trend maargoed :’)

Ik ben van plan om een gelijkaardige tas uit de Sacha te kopen, heeft iemand hier ervaring mee? Het gaat om deze tas:

https://www.sacha.nl/shop_images/taupe-leren-schoudertas_3.0167_1.jpg