Cowboybag

Mensjes,

Ik heb toen vorig jaar een Converse tas gekregen van mijn ouders voor kerst, na 7 maanden ongeveer is die kapot gegaan :hammer: :rage:. Nu wil ik een cowboybag aanschaffen. Hoe zijn deze tassen? Gaan ze niet snel kapot?

Mijn laptop + schoolspullen moeten er wel in kunnen, iemand een idee welke ik dan aan kan schaffen? Heb al wel een beetje lopen googlen, en ik dacht aan deze;

Thnx alvast !

Die heb ik ook.

100 euro denk ik, tenminste voor zoveel bestelde ik het.

Zijn het fijne tassen? gaan ze niet snel kapot ? Ja deze is 129,-

Die heb ik ook, een blauwe. Erg fijne tas, handig, ruim en leuk om te zien. Alleen de rits is een probleem, na anderhalf jaar moest er bij mij een nieuwe in, maar daarna doet 'ie alles weer prima, gewoon niet teveel in proppen :stuck_out_tongue:

Zo rond de 100 euro is een normale prijs. Klinkt duur, maar ik heb de mijne alweer 3 jaar en het is het waard :’)

Ja, heel fijn. Nee, ze gaan niet snel kapot, ligt er trouwens ook wat je er allemaal instopt, maar dan nog gaat het denk ik niet kapot.

Thnx ! Fijn om te weten !

Bij mij gingen ze heel snel kapot.
Terwijl ik er niet veel dingen indeed.

Ik gebruik hem nu al 1 jaar en dan echt voor haast alles! Hij is wel heel fijn, heel stevig, maar de rits is nu wel kapot aan het gaan… :frowning_face:

De mijne is echt een tegenvaller.
De rits is in een jaar tijd al 2x stuk gegaan, gelukkig betaalde de winkel waar ik hem gekocht heb dat.
En de vulling in de hengels van de tas is helemaal opgehoopt lijkt wel. Op het eind (waar de hengels aan de tas vast zitten) zit geen vulling meer, dus alleen dat lapje leer.
Echt zonde vind ik het, je kunt net zo goed een tas van de invito kopen.

ligt er ook wel aan hoe je er mee om gaat en wat voor tas je hebt… lijkt mij…

hoelang heb je hem ?

Voor Converse tassen heb je toch ook altijd nog garantie?

Ik heb hem ook! Vind hem echt heel fijn, alleen merk ik wel dat het hengsel ind minder stevig wordt. Maar verder vind ik hem wel echt top, en er zit lang garantie op. En mijn laptop past er prima in met andere spullen. &Ik weet niet waar je woont, maar misschien wel een tip; In Amersfoort, in het centrum verkopen ze ze voor 100 euro, dus 30 euro goedkoper :slightly_smiling_face:

Ik had een Converse tas voor kerst gekregen vorig jaar december, alleen na 6 maanden heeft die me in de steek gelaten, helemaal uitgescheurd enzo… Houdt het niet meer lang vol.

Ja idd heb ik garantie maar had het via internet besteld en weet niet meer welke webshop…

^ Oke ja dan is daar niet meer zoveel aan te doen. Mijn converse gaat al zo’n 5 jaar mee haha

Het zijn goede tassen, maar ik weet eigenlijk niet hoe je er een laptop in wil krijgen.

Heel easy, haha. Ik heb een mini-laptop :wink:

Ligt er ook denk ik aan welke converse tas.