Cowboy haar ???

Hey meiden,

Aanstaande vrijdag heb ik mijn allerlaatste schooldag (YAAAAAAAAAAAY :grinning: )

We moeten dan verkleed als cowboy, nu dacht ik dus gewoon een soort van geruite bloesje, 2 vlechten in me haar, en zo’n grote cowboy hoed ofseuw.

Alleen mijn hoofd is echt niet gemaakt voor 2 vlechten, dat staat echt niet. En we moeten die dag ook nog op de foto, dus wil niet te erg voor gek lopen! ;$
Hoe kun je je haar nog meer ‘‘cowboy’’ achtig maken? Of weet iemand een leuke manier om alsnog te vlechten? Invlechten bij andere kan ik wel, maar bij mezelf wordt beetje moeilijk denk ik…

Ik zou het een beetje golvend doen. En dan een cowboyhoed op zetten. :stuck_out_tongue:

Je kan ook gewoon een staart naar de zijkant doen, zo iets als de linkse vrouw op de afbeelding:

http://3.bp.blogspot.com/_OcEwN2oszZw/StSi1gzqdSI/AAAAAAAAAF0/d0cDZmXMCMk/s320/staart09.jpg

Misschien kan je juist wat lossere vlechten maken, die niet meteen op de zijkant van je hoofd al beginnen maar die juist wat lager beginnen. Zodat het een beetje uitgezakt lijkt ofzo, ik kan het niet zo goed uitleggen
moet je trouwens wel redelijk lang haar voor hebben.

Dankje Electrocutee en xPennyLane, leuke ideeen! :slightly_smiling_face:

Ja ik heb opzich wel redelijk lang (blond) haar, tot net boven me borsten haha. Uitgezakt is inderdaad sowieso wel beter als strakke vlechten :slightly_smiling_face:

^oh en ander kan je ook misschien nog twee losse staartjes als dat beter staat?
haha sorry voor mn spam

O, en je kan ook zo’n krullend kapsel maken. Ook best wel Cowgirl-achtig (:

Ja krullen vind ik altijd wel leuk, alleen word je haar er meteen weer een stuk korter van, en vind lang haar onder een hoed (als ik die uberhaupt opzet xD) leuker ;$

hmm ik vind staartjes denk ik wel te kinderachtig haha.

Ik juist kort, haha! Maar je kan ook stijl haar doen, dat is ook leuk (maar wel een beetje simpel)!

http://7.media.hyves-static.net/1489461406/6/CkZo/1/img1489461406.jpeg

Of zo’n losse vlecht opzij…

^das een visgraat, super handig!
je maakt gwn een staart opzij met een elastiekje wat je door kan knippen
verdeeld je haar in 2 stukken, dan pak je steeds een strengetje van de ene kant naar de andere kant, om en om…
succes, en veel plezier he!

Dankjewel voor jullie leuke ideeetjes ! :slightly_smiling_face:

Gewoon twee vlechten (: