Covers!

Hallo meiden,
Ik heb enkele liedjes, of stukjes van liedjes proberen te coveren
Zang en Piano!
Hierop klikken (: Heliophelia soundcloud
Zouden jullie eens willen luisteren en zeggen wat jullie ervan vinden ?
Ik weet dat niet al mijn tekst juist is
Alvast heel erg bedankt!
xxxxxxxxxxxxxx

Ik vind je best goed! Ik vind `eyes open´ het mooiste.

Dankjewel! (:

Je hebt een mooie stem, maar vind het verder niet echt bijzonder ofzo. Ik zou wel doorgaan met zingen! :slightly_smiling_face:

oh Bedankt (::

Ik bedoelde het niet lullig ofzo hoor haha. Dat helemaal niet! :slightly_smiling_face: Ik zou gewoon nog meer oefenen, en nog meer covers maken haha :slightly_smiling_face:

Mooie stem, maar misschien moet je het volumeniveau van je keyboard/zang beter afstellen. Je stem valt weg achter het harde keyboard geluid. Verder echt een mooie stem! :slightly_smiling_face:

Neenee! ik ben al heel blij met je reactie hoor! oefenen doe ik sowieso nog verder :wink: mijn Bedankt klonk wat sarcastisch mar dat was die helemaal niet hoor (:

Dankjewel! ik zal er de volgende keer aandenken (;

Haha gelukkig maar. Want ik doe het je niet na :p! Ook al probeer ik het af en toe wel… Mijn gouden keeltje heeft zich nog niet echt ontwikkeld… :frowning_face: Komt nog wel :grinning:

Echt mooi! Je stem past het mooiste bij eyes open. Ik denk dat je kunt laten blijken dat je stem zeker bijzonder is als je je eigen liedjes gaat maken! Ik zou je herkennen als ik je op de radio zou horen :slightly_smiling_face:

Piano spelen helpt wel hoor, bij mij kwamen er enkel valse noten uit, ( nu af en toe nog ) maar sinds ik piano speel is het al hard gemindert! Lukt wel, en anders gewoon voor de fun, altijd leuk :wink:

Oh dankjewel da’s echt heel lief! :slightly_smiling_face: maar denk dat ik niet direct op de radio te horen zal zijn hihi!
toch heel hard bedankt!

Over een tijdje wel!

You made my day ElleDiorella! thank you :slightly_smiling_face: