Cover

Zing je graag?
Ik wel en ik weet dat het misschien nergens op lijkt en dat ik misschien beter zangles zou volgen maar dat gaat jammer genoeg niet.
Dus als jullie tips hebben :slightly_smiling_face:
Wat mag:
Je mening zeggen op een vriendelijke manier. Je mag best zeggen dat het niet goed is, vermeld dan ook wat er niet goed aan is en geef tips, maar begin me niet af te breken.

klik

Op zich is je sound wel mooi, maar je zingt niet helemaal zuiver. Het is niet dat je echt de verkeerde noten zingt, maar het zit er steeds net onder zegmaar. En dat komt, denk ik, doordat je ‘passief’ zingt. Dus je hebt geen actieve houding, geen actieve mondspieren etc. Ga eens rechtop zitten/staan en articuleer goed, en doe je mond open (en niet dicht dat er maar 1 vinger tussen past). Dat voelt misschien raar, maar je gaat daardoor al een stuk zuiverder zingen.

Ik zal het zeker en vast eens proberen. Het opwarmen van de mondspieren zou dat helpen?

Wat bedoel je daar precies mee? Als je inzingen bedoelt, ja :slightly_smiling_face:

Ik vind het niet zo goed sorry.

Het is niet zuiver en het lijkt of dat je niet echt durft. Het klinkt een beetje monotoon ze maar. Misschien moet je proberen met wat meer kracht te zingen en met wat meer gevoel.

Blijven oefenen :wink: Ik vind het al knap dat je dit durft haha.

Ja en oefeningen voor je kaakspieren enz?

^Dat ook inderdaad.

Ook :slightly_smiling_face:

Dank je ja ik heb nogal een nazale stem en dat is vrij irritant xD

Je hebt wel een goede stem, maar het is inderdaad niet zo zuiver. Veel oefenen, actieve houding, goed ademen en stemoefeningen doen kan al veel verschil maken.

Dank je =)
Ik ga echt mijn best doen. En ga proberen volgend jaar misschien op zangles te gaan. Willen jullie misschien wat van mijn eigen songs horen?

ik vind het ook niet zo zuiver, sorry.
het is af en toe ook wat vals.
maar inderdaad, zangles zou een goede optie zijn!
zoals iedereen al zegt! :slightly_smiling_face:

Bedankt :slightly_smiling_face:

Bedankt :slightly_smiling_face: moet ik mss eens een original posten?

Hier ben ik het wel mee eens, maar oefening baart kunst! :slightly_smiling_face:
En inderdaad, ik vind het ook wel knap dat je dit durft

Ja klinkt wel wat onzeker, het was niet super. Idd goed blijven oefenen!

Dank je

ik vind hetniet echt mooi. sorry. $

Maakt niet uit hoor