Cover the night [KONY 2012] - topic voor concrete plannen

Voor een discussie-/praattopic, klik hier

Cover The Night is een initiatief van Invisible Children, een mensenrechtorganisatie. Voor alle duidelijkheid kun je het beste dit filmpje bekijken (geloof me, het is het waard).

Nu denk ik erover ook mee te doen aan Cover the Night, maar de dichtstbijzijnde achtieplaats die ik kon vinden was Glasgow en Newcastle x)

Dus bij deze: zijn er Nederlanders die meedoen? Waar? Samen gaan?
Denk hier maar over als een soort meetingtopic, maar dan voor CtN C:

>Dit topic is niet bedoeld als discussietopic over o.a. de vraag of IC wel goed werk verricht, ga voor dat soort zaken svp naar het andere topic<

Op mijn facebook zijn mensen die in Amsterdam en Maastricht gaan, misschien kun je zo meer plaatsen vinden? :slightly_smiling_face:

Ik wil ook iets doen, dus laat me weten wat het plan is. Ik doe mee.

Ik mijn vriend, en nog een aantal vrienden doen ook mee.

Ik wil ook wel meedoen. Ik ga dit topic volgen.

ik en mijn zus doen ook mee

Ik wil echt iets gaan doen, maar ik heb geen idee hoe.

Dat heb ik dus ook :c
En de dichtstbijzijnde is voor mij dus Newcastle x) - waar ik mensen ken dan eh.

Maar misschien zouden we met een groep hiervan af kunnen spreken? Want het is het leukst als je met echt een grote groep gaat, ipv vijf vrienden, denk ik.

Nou, ik ben 14, en mag sowieso niet met ‘vreemden’ afspreken in een grote stad,
dus waarschijnlijk kan ik echt niks doen.

Awh, that sucks :frowning_face:

Ik denk dat Utrecht de meest centrale stad is om te beplakken? Alleen al op Utrecht centraal komen per dag al heel wat reizigers samen… al is het maar om over te stappen.

idd ik ook…

Ik wil het ook gaan doen, maar denk gwn met vrienden en klasgenoten hier in de buurt ofzo… Niet dat ik snachts echt ergens heen ga…

Da’s ook wel slim (:

Ik wil ook wel meedoen.

http://coverthenight.com/ Hier is de dichtsbijzijnde belgie, Steneke.

Maar dat is een beetje ver weg voor mij :stuck_out_tongue:

Anders moeten we een paar grote steden prikken…?

Ja, had ik ook al gezien Kirsten. Maar op zich zijn ze dat niet allemaal, want ik weet van FB dat er in Glasgow ook één zit, en een groep vrienden van mij uit Newcastle gaat ook, maar dan daar c:

Ik doe ook mee! In Amsterdam. http://www.facebook.com/events/234718626624217/

hé, ik ook ghehe :’)

Ik wil echt gaan, sowieso in Amsterdam!

Ik zou ook wel willen gaan, lijkt me wel gaaf :slightly_smiling_face: Alleen ik mag toch niet naar amsterdam ofzo xd