Cover plaatsen op YouTube??

Hoi meiden!

Laat ik maar gewoon recht door zee zijn, want zoals de titel al zegt, wil ik graag een (zang)cover op YouTube zetten. En ik weet simpel weg niet, of ik dit wel of niet moet doen.

Wat betreft het zingen, vind ik het voor mezelf raar om te zeggen, dat ik goed kan zingen. Laten we het er maar op houden dat ik gewoon een normaal meisje ben die graag voor haar vriendinnen en haarzelf zingt en af en toe al haar moed bij elkaar pakt om mee te doen aan Open-Podium avonden. :wink:

Maar, buiten dat om, ben ik eigenlijk gewoon nieuwsgierig wat jullie puur van het idee vinden? Hebben jullie tips? Ideetjes? Elke eerlijke mening is welkom, negatief of positief. Ik brand gewoon van nieuwsgierigheid, maar ik ben er erg onzeker over of ik het wel of niet moet doen. Laat het me weten! :slightly_smiling_face:
Liefs!

Doeeeen!

Als ik fatsoenlijk kon zingen had ik het ook gedaan haha. Ik heb wel een paar filmpjes waar ik gitaar speel en zing maar dat klinkt voor geen meter :hammer:

Ik heb hetzelfde. Iedereen zegt dat ik goed kan zingen, vind t zelf mwah. Ik weet niet, wil t opzich wel op youtube zetten mar heb écht geen zin in meteen allemaal haters ofzo :flushed: Beetje verlegen meisje hier. Haha

doenn! dislikes krijg je altijd, en er zijn altijd mensen die het ‘beter’ weten. er zitten meestal ook mensen tussen die reageren en oprecht onder de indruk zijn. let alleen op leuke reactie’s en sta boven mensen die vervelend reageren (:

Je kan het ook gewoon anoniem doen, dus ipv een videobeeld, het beeld v iets anders

Dankjulliewel! Ik begin het idee steeds meer te omarmen, haha :slightly_smiling_face: