Cover Bubbly van Colbie Caillat

Hoi allemaal!

Ik had dus gisteren een topic over of ik de cover op youtube zou zetten,
maar nu bedenk ik me dat ik het ook hier wel kan laten horen:)

Mijn neus was gister wel een beetje verstopt, maar ik wou het toch graag proberen.

Best wel lang geleden had ik ook zoiets geplaatst,
maar ik was wel benieuwd of wat vooruit ben gegaan:)

Dus, wat vinden jullie ervan? het einde vind ik zelf niet goed…
Cover

[b]heb je dit opgenomen met de iPad?
want diezelfde app heb ik ook, alleen verandert die je stem wel een beetje,
iedereen hoort ze stem anders dan dat je in je hoofd hoort, maar ik heb mij met 3 apparaten pgenomen, en de1e 2 hadden dezelfde stem, en deze app op starmaker verandert je stem.

Maargoeed,
Greetz.x[/b]

@zephyr Omg. ja, echt dom van me :blush:
@XYOLOTWEET o, dan moet ik de cover maar even ergens anders op doen de volgende keer…

Bij mij doet ie het niet…

Ik vind het niet zo geweldig maar dat kan ook komen door de niet zo goede opname.

Ik heb het geluisterd en ik vind niet echt geweldig. Ik vind dat je het liedje maar zeurderig (is dat wel een woord?) hebt gezongen, ik vind je stem wat vlak.

Oke bedankt voor je eerlijkheid :slightly_smiling_face:

Ik vind het persoonlijk niet slecht, maar ook niet speciaal.

kan je ook een liedje coveren die en stukje hoger gezongen wordt? want af en toe wanneer je heel laag zingt kan je je niet meer goed horen. En/of wat harder zingen?

Want alleen met deze opname kan ik niet echt voor mezelf denken van oh dat meisje kan heel goed/niet zo goed zingen zegma. Snapt u?

ik maak nog wel een opname van een ander liedje :slightly_smiling_face:

ik kan m niet eens luisteren…

Je hebt wel een leuke stem, alleen bij de hoge tonen kun je nog wat overtuigender de goede toon zingen, sommige dingen neigen licht naar de verkeerde toon. Vooral het begin vind ik erg goed, na een tijdje lijkt het iets minder te worden, alsof je een beetje wegzakt, maar het is niet slecht.

De link deed het niet!
Handig

Dit mag in het muzikale uitspattingen topic.
http://forum.girlscene.nl/forum/media-film-muziek/durf-jij-je-muzikale-uitspattingen-te-plaatsen-146573.msg11706565.html#msg11706565