Ik had een vraagje weet iemand of je hier leuk kunt shoppen?
Ik ga deze week naar Londen en dus ook naar Covent Garden. Weet iemand of het ver lopen is naar de Oxford Street?
Ik heb geen idee, maar als je een Oyster Card haald (soort van OV chipkaart) kun je gewoon met de bus en metro. Superhandig!
Ik ga met school dus dat is een beetje moeilijk… maar bedankt!
Volgens mij kun je dat wel lopen ja, het is ongeveer 2,7 kilometer, heb ik net even opgezocht! Je loopt ongeveer 5/6 kilometer per uur, dus dat zou dan ongeveer een half uur zijn, maar met een (neem ik aan) redelijk grote groep leerlingen loop je misschien wat minder hard, het is druk in Londen, je moet wachten bij stoplichten, dus ik denk ongeveer 40/45 minuten lopen!
oke dankje! ik ga anders gewoon aan de docent vragen of ik met een groepje er heen mag wie weet haha.
Ik ben er vorig jaar geweest, oxford street kun je echt makkelijk naar toe lopen hoor, maar ik verloor wel veel tijd door alle leuke winkels die ik onderweg tegenkwam
In covent garden kun je niet echt shoppen, je hebt wel wat shopjes maar t lijkt eerder op een groot marktkraam met fakeleder voor ¤5
Haha ik ben een paar weken terug ook in London geweest en Oxford Street is echt laaaang. Maar ze hebben we heel leuke winkels daar.
Neen, het is absoluut niet ver.
Het is heel goed te doen, ik was afgelopen week in Londen met school (:
Het is 20 minuten lopen; wij mochten niet omdat het dan 20 minuten heen was, 20 minuten winkelen en 20 minuten terug ): maar covent garden is ook wel leuk. Ze hebben gewoon een Zara en H&M en Urban Outfitters. niet bijzonder dus.
t’is niet zo heel ver lopen van CG naar Oxford Street in een halfuurtje moet zeker lukken (moet je natuurlijk niet bij ieder winkeltje blijven staan…)
Covent Garden is imo niet echt iets waar je heen gaat om echt te winkelen. Je hebt er hele leuke straatartiesten en een leuk marktje met allemaal verschillende kleine kraampjes met spulletjes (schilderijen, zelfgemaakte sieraden enz) en verder een aantal ‘marktkraampjes’ met redelijk goedkope sjaals, sokken, zeepjes enz.
D’r vlak omheen zitten wel wat winkels maar niet echt veel
als je echt wilt winkelen zou ik dus toch wel naar oxford street lopen, maar anders vermaak je je ook wel een tijd in Covent Garden(:
dit
Oxford street is echt veel leuker dan Covent Garden!
Op Oxford Street zijn wel véeel leukere winkels (gewoon zo ongeveer alles) dan in Covent Garden, maar CG is wel weer heel erg leuk om eventjes geweest te zijn!
Haha mijn vader woont bij CG om de hoek
Maar het is echt niet ver lopen, ongeveer 20 min.
Maar bij CG heb je ook wel leuke winkels, + is het minder druk meestal!
Ik ga er ongeveer elke vakantie heen haha