Coupe Soleil - The other way around

Ik wil al heel lang mijn haar een paar tinten donkerder (ik heb van mijzelf donkerbruin tot bruin), maar vind alles verven gelijk zo drastisch. Nu zei een vriendin van mij dat ik ook een ‘Coupe Soleil’ kon doen, maar dan i.p.v. de bekende blonde plukjes, er donkere plukken in laten zetten.

Heeft iemand enig idee of dit enigszins hetzelfde effect heeft? Of andere aanraders? Ik hoor het graag (:

Je bedoelt lowlights? Kan mooi zijn!

ik heb het volgens mij wel een paar x gezien maar ik heb er geen verstand van- upje!

ik wil dit misschien ook doen maar den bruin met rode gloed dus hou het topic in de gaten, ik denk trouwens dat het wel heel mooi kan zijn, vraag nog goed na aan je kapper

Ik heb het een aantal keer laten doen toen mijn haar in de zomer te licht was geworden. Ook een aanrader voor de dames met uitgroei trouwens, die niet alles weer opnieuw willen verven. Ze heten trouwens lowlights, en ik zeg doen!

Ik doe zelf wel Coupe Soleil met blonde plukken, want prima werkt :slightly_smiling_face: Maar met donkere plukken ken ik niet, maar ik denk wel dat het erg mooi zal zijn!