Cottoncandy fotografie

Ik wil echt weer meer gaan fotograferen momenteel heb ik mijn spiegelreflex nog thuis liggen maar ik ga hem dit weekend weer ophalen. Dit topic is dus voor tips en om mezelf te motiveren om weer meer te fotograferen :wink:
Deze foto’s zijn allemaal al redelijk oud maar ik ga binnenkort ook de nieuwere er opzetten maar wou deze er toch bij hebben.
Ik kan me trouwens vaag herinneren dat ik ooit al een topic had aangemaakt maar dat was echt jaren geleden en ik kan hem niet meer terug vinden.

1.)

2.)

3.)

4.)

5.)

^Hij is niet zo scherp en goed als ik hem zou willen alleen waaide het zo bizar erg en ik had geen statief mee, en het maken van de foto duurde heel lang dus ik zat steeds te rommelen met ondanks de wind de camera toch stil te houden :stuck_out_tongue:

6.)

7.)

8.)

9.)

Vooral 4 en 7 zijn erg mooi!

2, 3, 5, 7 vind ik mooi

Er zitten zeker een paar mooie foto’s tussen (: Welke camera + lens gebruik je? 2 en 3 vind ik erg mooi

Canon Eos 1000D en de basic lens. Ik heb ook een speciale macrolens maar die heb ik niet bij deze foto’s gebruikt. Maar het is dus niet een heel dure spiegelreflex, ik heb hem al zo’n 6 jaar, toen met al mijn spaargeld gekocht :stuck_out_tongue:

Heb mijn foto’s gesorteerd en kwam deze nog tegen :slightly_smiling_face:

10.)

11.)

12.)

13.)

14.)

15.)

Nog 2 :slightly_smiling_face:

16.)

17.)

Ontzettend mooie foto’s allemaal!