Cosmogirl

Hai

Wat vinden jullie van de Cosmogirl? Ik vind er niet zo veel aan. Er staat vaak hetzelfde soort in, en er staat niet in wat ik wil lezen.
Zeggen ze: Studie advies van de sterren.
Ik denk: Ah leuk, tips over leren van celebrity’s
Nee hoor, het is je leerhoroscoop laat maar zeggen…

En allemaal van dat soort dingen, wie heeft dit ook?
En wat voor tijdschrift vind je dan leuker?
(ik ben nog niet te oud, want ik ben 14)

Dat dacht ik ook x)

Heb er al 3 jaar een abbonement op en vind m nog steeds leuk, handige work outs en gezonde eettips maar ook leuke inspiratie etc.

elle is wat meer mode, en veeeeeeeeeel dikker, staat meer in, is wel leuk vind ik

-

Ik lees het al jaren en vind het nog steeds leuk. En er staan inderdaad niet zoveel onbetaalbare kleding etc in als in de Elle of de Glamour ofzo. Alsof ik geld heb voor schoenen van 700 euro?

Ik vind de CosmoGirl echt niet kinderachtig hoor.
Ze stemmen het goed af op de doelgroep en hun interesses.
Ik bedoel, tegenwoordig word je zelfs in de Tina al overstroomd met sexy kleding, sex en jongens…

Ik lees hem niet. heb de Fancy en daar vind ik ook niet zoveel meer aan.

Ik vind het een heel leuk blad, meestal vrolijke modereportages, leuke verhaaltjes en genoeg kleding. Ook bespreken ze vaak dingen uit het dagelijks leven waar meerdere meiden last van hebben, en ik bijvoorbeeld heb er soms echt iets aan.

Ik lees toch liever de CG, heb er ook een abo op. In de Elle is de helft reclame van parfum enzo en dat boeit mij gewoon niet, geef mij liever wat interessante tekst over mode ofzo! En de kleding die erin staat is gewoon onrealistisch duur.

weetje wat pas een leuk blad was.
ellegirl!
geweldig blad, maar het bestaat niet meer :’(
10 dagen om gehuild.
nouja, bij wijze van :’)

Ik lees de CG, maar ik hou meer van lifestyle-verhalen en dat soort dingen. Mode kan me iets minder schelen. Dus bijvoorbeeld de elle is geen optie voor mij.

Maar je hebt gelijk, van die misleidende titels, echt irritant ^^

haha dat is echt het goedpraten voor jezelf dan :stuck_out_tongue: alsof je elke keer dat je dat jurkje aandoet 20euro ervoor betaald zegmaar, een jurkje van 20euro kan je ook 100x aan haha

ik ben gek op de CG :grinning:

ja idd koop je een jurkje van 20 euro kan je hem 100x aan voor 2 cent! :’)

Ik vind de cosmogirl niet zo leuk meer. Ik irriteer me echt helemaal dood aan al die engelse woorden die ze midden in zinnen gebruiken.

God ja, dat vond ik echt een perfect blad. Nu lees ik gewoon geen tijdschriften meer, maar CG vind ik zeker niet stom.

Ik lees geen Cosmogirl, maar Hitkrant (Alhoewel, die is sinds vorige week ook een beetje Cosmogirl … ) en dat vind ik ook echt verschrikkelijk.

Jaaaah :’) het leukste blad ooit
maar daarna komt CG 8D

ik vind de cosmo super leuk! met mooie modereportages en tips van hier tot tokyo, dus dan denk ik. Als jij een andere mening hebt, mei best. maar wat wil je dan nog meer?