Cosmogirl winactie

Heeheeee!
Ik heb vandaag nog meegedaan aan de winactie van Cosmogirl.
Ze bestaan 10 jaar & bij het tijdschrift zit dan een boekje met allemaal prijzen die je kunt winnen doormiddel van te sms’en.
De actie was geldig tot 24 okt.
Ik dacht dat het vandaag de 23e was, dus ik sms’en.
Ik heb al 2 prijzen! Maar nu het de 24e blijkt te zijn… Begin ik te twijfelen of ik de prijzen wel krijg…?
Er straat in t sms’je die ik van hun gekregen heb dat ze Z.s.m contact met me op zouden nemen.

Denken jullie dat ik geen prijs krijg of wel?

Er staat toch dat ze zsm contact opnemen ? Als de actie tot de 24e loopt gaan ze niet voor die tijd al prijzen opsturen.
Even afwachten dus.

Precies,
Ik dacht ook al van waarom sturen ze dan geen bericht met: sorry deze actie is verlopen ofzo.
Maar ik heb net even op hun website gekeken en daar staat dat de prijzen na de 23e worden verstuurd…
Het is maar net wanneer ze ‘na’ de 23e bedoelen natuurlijk . Als her niet zo is dan vind ii het toch best jammer haha . Eindelijk een prijs maarja, voortaan maar beter naar de datum kijken ;p

Je hebt dus wel al bericht gekregen dat je hebt gewonnen? Of alleen dat je deelname is bevestigd? Als je daadwerkelijk hebt gewonnen zul je het vanzelf allemaal wel horen! De uitslag komt vaak niet meteen zodra de actie stopt en de prijzen worden al helemaal niet dezelfde dag nog verstuurd! Even geduld denk ik :slightly_smiling_face:

Bericht dat ik heb gewonnen! ^^
Bij deze actie komt de uitslag dus wel direct ( stond ook bij de winactie )
Nouja hopen op goed bericht dan inderdaad!:blush:

Als je zo’n smsje hebt gekregen zal je de prijzen ook wel ontvangen :slightly_smiling_face:

Wat heb je precies gewonnen dan?
Bepaald procent korting bvb krijgt waarschijnlijk gewoon iedereen.

Een Opi nagellak set , en een waardebon voor armbanden ^^

Waarom bel je niet morgen naar de klantenservice van CosmoGirl?

Ik denk dat je gewoon ff moet wachten, ze krijgen zoooooveel smsjes en genoeg die wat gewonnen hebben, moeten ze ff verwerken enzo, dus wachten tot tijd van z.s.m. aangekomen is :wink: