cosmogirl/politan*elle(girl) ???

hee…
Bedankt voor het kijken hier:)
Even een vraagje: Welk tijdschrift zal ik nemen? Cosmogirl, cosmopolitan, Elle of Ellegirl? Ik heb geen zin in de fancy en ik ben 15 (bijna 16)
Wie heeft er trouwens de Bourjois makeupset van de cosmogirl. .die lijkt me nogal kinderachtig… Help:P
xx’

Ellegirl zal ik doen.

Mensen die hier kijken en geen reactie geven: Zet dan op zn minst “ik weet het niet:P”

k weet niet:P

Glamour

ik zou zelf kiezen voor de glamour/celebrity/cosmopolitan

cosmogirl! die is echt leuk

je kunt btw ook een heleboel andere cadeautjes bij je abbo op de cosmogirl neme… kijk maar op de site

Ellegirl

Cosmogirl, als je wat meer gaat voor de verhalen en leuke weetjes. Ellegirl voor de mode, maar ik vind Ellegirl vaak tegenvallen… Met Cosmopolitain kan je nog wel even wachten totdat je een paar jaar ouder bent, het is namelijk wel voor een oudere doelgroep.

Ellegirl zou ik doen. Of anders de Cosmogirl. Want wat Harpa ook al zei; de Cosmopolitan is gericht op oudere vrouwen. Alhoewel, de Glamour ook, maar die vind ik ook wel erg leuk om te lezen :stuck_out_tongue:

COSMOGIRL DUHH!!!

ik heb eerst altijd fancy gehad, zo’n 6 jaar
ben over gegaan op cosmogirl die heb ik nu 1 jaar en vind er niets aan…
heb me lidmaatschap al opgezet…

ik zou gaan voor elle, ellegirl of glamour…

Ik zou voor Ellegirl gaan, die heeft meestal wat meer inhoud.

cosmo girl

Ellegirl…

CosmoGirl!!!

Elle girl!

Ik koop zelf altijd de Grazia.
Maar als ik hier uit moest kiezen zou ik de Ellegirl doen.

cosmogirl! en als je wat ouder wordt kun je ook Cosmopolitan (erbij) nemen, ik koop ze altijd allebei (a) veels te leuk